• Börmen
    Äldre 29 Sep 22:31
    2325 visningar
    16 svar
    16
    2325

    Kan någon hjälpa mig att hitta pinnarna!

    Hejsan alla kunniga. Jag är på jakt efter sådana här "gräspinnar", men jag vet faktiskt inte vad jag ska söka på! Jag tycker att de borde finnas på Etsy eller Ebay men jag har inte lyckats än... Jag hoppas bilden syns, snälla HJÄLP!

  • Svar på tråden Kan någon hjälpa mig att hitta pinnarna!
  • Börmen
    Äldre 29 Sep 22:32
    #1
  • Börmen
    Äldre 29 Sep 22:34
    #2

    Men gaaah! Bilden vill inte! Provar igen....


  • Aleta
    Äldre 29 Sep 22:48
    #9

    Svårt, kan det vara någon sorts cocktailpinnar?

    Annars får ni köra utan pinnarna om det ska vara i äpplen.

  • Jessik­ad
    Äldre 29 Sep 22:57
    #10

    Jag vet att de finns på Martin Olsson, men jag vet inte om alla får handla där. Vi får för min blivande jobbar på Posten och då får man det. Man måste väl ha ett kort, typ.
    Lycka till!

  • Fröken Emma
    Äldre 29 Sep 23:55
    #11
    Jessikad skrev 2011-09-29 22:57:01 följande:
    Jag vet att de finns på Martin Olsson, men jag vet inte om alla får handla där. Vi får för min blivande jobbar på Posten och då får man det. Man måste väl ha ett kort, typ.
    Lycka till!
    man ska ha ett företagskort registrerat där. Men det går bra att betala kontant eller med faktura.
    Men kan, men får inte, lånan nån annans kort och säga i kassan att man betalar kontant.
    Eller om man har ett företag registrerat så uppger man bara organisationsnummer.

    ÄLSKAR att handla där!!
    Så fort vi ska ha fest åker vi dit. Man hittar allt mellan himel o jord som kan behövas till festen.
  • Börmen
    Äldre 1 Oct 12:49
    #12

    Toppen! Fast vet ni kanske vad de heter? Kan ju gå att hitta dem någon annanstans...
    Kram!

  • queene­lin
    Äldre 1 Oct 19:28
    #13

    Jag såg just såna pinnar igår när jag var på Daglivs vid Fridhemsplan i Stockholm, om du bor där. Det hade exakt den där lilla "knuten" men var korta, jag trodde de skulle vara långa. Men lagom långa för att sticka ner i ett äpple, absolut! De fanns bland party-sakerna och hette typ cocktailpinnar.

    Kolla på de stora matbutikerna alltså, bland party-prylarna.

    Lycka till!

  • Börmen
    Äldre 16 Oct 22:45
    #14

    Tack för all hjälp! Tyvärr bor jag i Norrland och har inte lyckats hitta pinnarna på våra stora butiker... Har någon ett tips gällande internet för dessa pinnar?

  • Äldre 17 Oct 09:08
    #15

    Kolla shop.barkonsult.se/barkonsult/Webshop.jsp Sen under "bambu". Vad jag förstår så får även privatpersoner handla där.

  • Börmen
    Äldre 17 Oct 12:38
    #16

    Oj! Supertack!!! Nu ska här shoppas!

Svar på tråden Kan någon hjälpa mig att hitta pinnarna!