• Jonath­ans mamma
    Äldre 28 Sep 18:20
    2339 visningar
    5 svar
    5
    2339

    Jag är förlovad!

    I morse friade min sambo till mig. Dagen efter vår årsdag, i en underjordisk gruvsvit, 155 meter under jorden. I skenet av flackande stearinljus, och vatten som droppade nedför väggarna i det 200 år gamla rummet. i sällskap av magin som omslöt oss gick han ned på ett knä, talade om att han älsakde mig, och bad mig att gifta mig med honom! Jag har aldrig varit så lycklig.....

  • Svar på tråden Jag är förlovad!
  • lenalo­ng
    Äldre 28 Sep 18:51
    #1

    Ja men där kan vi väl snacka om ett riktigt fint frieri! Romantisk man du har!

     När min sambo frågade mig om jag ville förlova mig med honom gjorde han en ring av blad o frågade mig när vi satt ensamma vid havet. Det var bra fint det med! Det var för ca 5 år sedan. Nu när vi skulle bestämma oss för att gifta oss, var vi i skogen o han tyckte att han borde fria på riktigt (eftersom han förut bara velat vara förlovad inte gift) Så han plockade tio vitsippor (han hade för sig att tio blommor betyder: vill du gifta dig med mig) och gick ner på knä. :D

  • brideo
    Äldre 28 Sep 20:22
    #2

    GRATTIS! Min fästman friade till mig i mars vid midnatt under Eiffeltornet i Paris. Tiden stod still, vi var ett med allt och då börjar tornet gnistra och glittar som diamanter. Jag har aldrig varit så lycklig!!! 

  • Dansmu­sen
    Äldre 4 Oct 22:44
    #3
    Jonathans mamma skrev 2011-09-28 18:20:19 följande:
    I morse friade min sambo till mig. Dagen efter vår årsdag, i en underjordisk gruvsvit, 155 meter under jorden. I skenet av flackande stearinljus, och vatten som droppade nedför väggarna i det 200 år gamla rummet. i sällskap av magin som omslöt oss gick han ned på ett knä, talade om att han älsakde mig, och bad mig att gifta mig med honom! Jag har aldrig varit så lycklig.....
    Vilket romantiskt frieri! 
    Stort grattis!! 
  • 070831
    Äldre 26 Oct 02:25
    #4

    Grattis

    vi förlovade oss på vår två års dag

  • pernil­laochh­enrik
    Äldre 26 Oct 02:55
    #5

    Grattis och välkommen i klubben Glad

Svar på tråden Jag är förlovad!