• Suzann­e
    Äldre 28 Sep 12:37
    2237 visningar
    9 svar
    9
    2237

    Någon som ska ha vit,silver och lila tema?

    Vi har tänkt att ha vit,silver och lila tema på vårt bröllop. Har planer på att gifta oss i juli 2012. Vet någon i vilken bröllopsbutik man kan få tag i en bröllopsklänning med lila inslag i klänningen? Gärna i Stockholm.
  • Svar på tråden Någon som ska ha vit,silver och lila tema?
  • Madele­ines84
    Äldre 28 Sep 14:44
    #1

    det ska jag ha =). Min klänning är vit och lila, sambons väst och kravatt är lila sen blir det lila och siler på borden

  • Maria och Toni
    Äldre 28 Sep 16:11
    #2

    ..och vi med! :)  Vi gifter oss i november och har mörk lila, vitt och silver. Om du inte hittar någon klänning med lila inslag kanske du kan hitta nån fin brosch (-er) i lila att smycka klänningen med. Börja samla redan nu. :)

  • polkap­inne
    Äldre 28 Sep 20:02
    #3

    Vi ska också ha samma färgtema. Gifter oss sommaren 2012.

    Lila skor kan ju vara ett alternativ. Och lila blommor i buketten. Lila smycken.

  • theang­el007
    Äldre 29 Sep 02:27
    #4

    Vi har samma tema och gifter oss i mars -12
    Kommer ha en vit klänning med istället för det vita bandet som ska snöras bak på ryggen kommer jag ha ett lila

  • MyWedd­ingday
    Äldre 29 Sep 15:20
    #5

    Hej! Inte så mycket lila, men annars samma =)

  • MyWedd­ingday
    Äldre 29 Sep 15:24
    #6

    Vi gifter oss i Thailand den 31/10 sen har vi after wedding party hemma =) Lite bilder på vårt tema:

    OBS: Reklamtext Skrattande


     


    Dukningen, där kommer vi ha mer inslag av ljust lila


  • Suzann­e
    Äldre 30 Sep 11:43
    #7

    Var har du hittat din klänning? Jag vill gärna ha en vit klänning med lila inslag:)


    Vet du var jag kan hitta den?


    Madeleines84 skrev 2011-09-28 14:44:46 följande:
    det ska jag ha =). Min klänning är vit och lila, sambons väst och kravatt är lila sen blir det lila och siler på borden
  • Sandra­aa
    Äldre 1 Oct 12:11
    #8

    Vi har också silver och lila färgtema på vårt bröllop. Men istället för vitt så har vi ivory för att få en lite mer vintage känsla och den lila färgen är höstlila.


    Ska beställa ett par mörklila pumps med silverdetaljer från Ebay för 370:- Som hittat! :D

  • JennyL
    Äldre 1 Oct 16:43
    #9

    Vi ska också har det färgtemat. Vi gifter oss i Mars 2012, så vitt och silver passar bra till vintern, och lila är min favoritfärg :) Det blri lite olika toner av lila, men typ lavender/orkidé.. Lite olika, inte mörkliga :)

    Såg att det  är fler som gifter sig i Mars 2012, första jag ser här på BT, verkar som att vi är lite ovanliga ;) 

Svar på tråden Någon som ska ha vit,silver och lila tema?