• kaffeälskaren

fiberväv?

Sitter och planerar för bröllopet och vi skulle gärna vilja få pynta lokalen med fiberväv.Jag undrar om det är någon som har koll på vårt man kan få tag på det och hur mycket det skulle kunna tänkas kosta?

• Svar på tråden fiberväv?
  • hedvig007

Fiberväv, menare du sån som man har över grönsakerna i trädgårdslandet? I så fall måste ju handelsträdgårdar vara rätta stället. Ingen aning vad det kostar (fast jag har köpt en god del av det.)

• Aylas

Vi köpte på hornbsch och Lantmännen, drugt 100 för 30x3 m.

Resultatet på bild.

• kaffeälskaren

Vad fint det blev !det är precis det här vi ute efter så tack så mycket för all hjälp! Nu är det bara att åka och köpa :)

• Tveket

Skakar liv i den här gamla tråden. Hur mycket fiberväv kan man tänkas behöva för att klä en stol? Hur är fiberväven i kvalitén? Går den lätt sönder? Nån som vet? =)

• operfekt

Jag skulle vilja ha tips på hur man fäster upp den på bästa sätt, om man tex vill ha den som på bilden som visades här :?

• kaffeälskaren

Operfekt: Vi kommer nog faktiskt använda oss av häftstift när vi sätter upp vår. Vi har lite balkar i taket som vi kommer att hänga den över och sedan fästa den med stiften. Men om du menar som det är på bilden så har jag tyvärr inga bra tips på lager

• operfekt

Haha, skulle inte vara en sån smiley där på slutet, utan en =) Vet inte ens hur man gör euro-tecknet, haha!

Ahaa, det är ju smidigt, när man kan fästa på ovansidan av balken där det inte syns..
    Hmm, vi har konstigt tak i lokalen, sånt med massa hål i?
    Vet inte hur man fäster något i det på bästa sätt, får fråga ngn mer kunnig om råd helt enkelt =)

Svar på tråden fiberväv?