• BlomAnna

Ni med 2färgad förlovningsring vad har/ska ni ha för vigselring?

Jag har en tvåfärgad förlovningsring som ser ut som på bilden nedan typ. Har tittat efter vigselring men inte hittat någon jag tycker passar ritkigt. Skulle gärna vilja ha en överlappande...

Ni med liknande ring vad har ni valt för vigselring?

• Svar på tråden Ni med 2färgad förlovningsring vad har/ska ni ha för vigselring?
  • BlomAnna

Bilden ville inte vara med i själva trådstarten...

• BlomAnna
    Pinkgrape skrev 2011-09-23 09:21:44 följande:
    Jag tycker annars att en ring liknande denna skulle kunna vara fin till :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Den var fin men jag vill helst inte ha något som sticker upp för mycket...och jag är nog tyvärr ingen "enstensrings tjej"
  • SaJo1981

har denna förlovningsring från Sofia med min mans namn graverat på utsidan:

till den har jag en vigselring i rött guld där infattningen till stenarna är i vitt guld=)
    lite svårt att se men här:

• car1021

Vi har också två färgade förlovningsrignar och jag tänkte ha den här vitguldsringen som vigselring:

• Bröllopsnorpan

Vad bra, jag har funderat på samma sak! Ska bli kul å se hur folk gör.

• BlomAnna

Jag provade en väns vigselring som jag tänkt absolut inte kunde passa ihop med min ring men det blev snyggt. den var i vitt guld med en rad diamanter...Så nu har jag ännu mer funderingar på vad man ska ha till...Är nog ändå innte på överlappande.

Fler bilder är jätte välkommet!

• Miss M

Intressant tråd. Jag funderar också på vad man ska välja. Funderar på en allians/flerstensring i "vanligt guld"... Vi har båda förlovningsringar som ser ut såhär:

Svar på tråden Ni med 2färgad förlovningsring vad har/ska ni ha för vigselring?