• *AMRA*

ROSA brudklänning

hmmm....
    jag har en "barnslig" dröm om att gifta mig i en ROSA brudklänning!

Vad tycker ni om det?
    Tror ni att det blir för "sockersött"?

Vilka blommor skulle man kunna ha i buketten?

Kram
    *AMRA*

• Svar på tråden ROSA brudklänning
  • Sibella

Om jag klädde i rosa skulle jag också vilja göra det... Och jag skulle ha röda rosor till. Om det blir för pluttenuttigt eller inte beror ju på modellen också.

• Grönkulla

Vita blommor skulle vara fint till.

• cherlindrea

Jag funderar också starkt på rosa. Lill Anna härinne ska tydligen ha en rosa, jag väntar fortfarande på bilder. ;) Men till det har jag eventuellt tänkt ha blommor i mörklila eller vinrött.

Ska du köpa din klänning färdig eller få den sydd?

• nallemaja

Annars finns det många vackra vita klänningar med ljusrosa deckorationer... Jättevackert. och så en vit buket med bar ett par rosa blommor i

• Laurelin

Tycker det var en superkul idè.

• Fröken Linda

Ingen som har några bilder??

• blåbär

Lila blommor skulle vara snyggt till en rosa brudklänning!

• Lucifer

Ååååå rosa, min älsklingsfärg. Lite sockersött blir det ju men det är ju lite det som är grejen med rosa tycker jag. Det går ju alltid att piffa upp med en modernare bukett eller en vanlig. Kanske i vitt och lime?

• Helena V

Jag har alltid älskat rosa och skulle mycket väl kunna tänka mig en rosa klänning om den har rätt nyans och inte alltför puttenuttigt stuk i övrigt. Och så skulle jag försöka kombinera med tufft stuk på frisyr och bukett för att balansera det gulliga.

• Nynnar

Jag skulle definitivt ha rosa om inte det var för att min blivande inte gillar rosa. Jag älskar rosa. Har sett en superfin klänning på en affär som heter Laura i stockholm. Go for pink!!!

• Lill Anna  8/7-04

cherlindrea..

Det hade jag alldeles glömt bort!
    Det får bli om en vecka.. Jag har tenta på tisdag..

Jo det är sant, jag gifter mig i en ljusrosa klänning.

• Kaffemoster

Rosa klänning är vackert men rosa brudklänning med släp etc. ... tycker jag inte låter något vidare snyggt ....
    Men det är jag det ...

• cherlindrea

Lill Anna,

sånt händer. Jag är jättenyfiken på din klänning. Lycka till på tentan! :)

Kaffemoster,

inte måste man väl ha släp? Jag vill ha en puffig princessaktig klänning, gärna med lite glitter i. *drömmer* :)

• Blivande Brud 2003

är det din dröm så ska du förverkliga den jag skulle ha valt lillekonvajer & små rosa rosor i olika nyanser till det i så fall i en dropp formad bukett.

det skulle va vackert tycker jag...

Lycka till !!

BB

• Blivande Brud 2003

Mycket vacker & romantisk bukett ..Perfekt val !!!

Kram BB

• Sydneybruden

Farg ar fint!
    Min klanning var svagt, svagt rosa, "blush" heter nyansen och passar perfekt pa en skandinavisk blekfis som jag! (som 'forsvinner' i vitt).

Bilder finns under traden "sydneybrudens brollop" (har tappat bort lanken, ar for lat for att soka, sorry!)

Hade rosor i olika nyanser till, svagt rosa, vitt, och beige. Blev romantiskt och precis som jag ville ha det.

• fruTheimer

till er som gillar rosa, kolla in Gwen Stefanis brudklänning. jag tror man kan kolla på celeberty weddings eller nåt liknande, assnygg iallafall....

Svar på tråden ROSA brudklänning