• Dalatessie

    Ska jag eller ska jag inte?!?

    Jag velar fram och tillbaka om jag ska ha en brudbukett eller inte jag vill ha råd!

    Min far ska leda in mig blir det inte för mycket då att både hålla hans hand och hålla en bukett?!?!

    Måste ha svar gifter mig den 22 oktober

  • Svar på tråden Ska jag eller ska jag inte?!?
  • Aniara4

    Det ska vara en bra stor och  tung bukett om man inte ska orka hålla den med en hand en stund samtidigt som man håller i någon annan med den andra (om det sen är ens make eller far man går in med).

  • Dalatessie

    Tack för svaren! Tittade faktiskt lite på olka buketter på google och jag hittade några som jag ev kan tänka mig.

    Men heller hur kan man "bara" ha en blomma?

  • förlovadflicka
    Dalatessie skrev 2011-09-21 21:33:24 följande:
    Tack för svaren! Tittade faktiskt lite på olka buketter på google och jag hittade några som jag ev kan tänka mig.

    Men heller hur kan man "bara" ha en blomma?
    Förstod inte frågan? Jag ska "bara ha en blomma", fast ingen vanlig blomma utan en glameliaros. Det är när floristen tar en vanlig ros och bygger på rosblad på den så att den blir en enorm ros! Googla det, helt sjukt snyggt!
  • Pinkgrape

    Klart du ha en bukett ändå och en nätt liten bukett med bara några blommor kan vara hur fint som helst :)







    Eller kanske en sån boll av blommor som hänger i ett snöre kan vara ett alternativ? Också jättefint! :)




    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Dalatessie

    Jaghar nu köpt en bukett, en som jag ska bygga själv.

Svar på tråden Ska jag eller ska jag inte?!?