festlokal i karlstad med omnejd
Letar både kyrka och festlokal i karlstad med omnejd. Någon som har tips? Det behövs övernattningsmöjligheter i anslutning till lokalen eftersom det är flera långväga gäster.
Letar både kyrka och festlokal i karlstad med omnejd. Någon som har tips? Det behövs övernattningsmöjligheter i anslutning till lokalen eftersom det är flera långväga gäster.
Dömte stiftsgård - så bra lokaler, övernattning och god mat och toppenservice!
Ursäkta, Dömle ska det stå.
Alsters kyrka är väldigt fin, lika så Hammarö kyrka. Lokaler har jag dock inte koll på.
Jo förretsten, ska ni gifta er på sommaren så är Borgvik väldigt fint :)
Jag och min fästman ska gifta oss i Karlstads domkyrka den 21 juli nästa år. Efteråt ska vi ha fest och middag nere på Kanikenäset och Konfesten (bortanför Café August). www.konfesten.se
Visst, det kanske inte är en smickrande utsida men inuti är det jättemysigt och Agneta som jobbar med detta är hur mysig som helst. De har även ett samarbete med Joj Catering i Forshaga ifall ni är intresserade av att ha mat caterat också. Helt OK priser också (se hemsida)
Hoppas du hittar något fint ställe!
Mvh Sara
Jag var på bröllopsfest på PROgården!
Mitt i city och jättemysigt!
Sara: Fick ni boka domkyrkan långt i förväg? Har fått för mig att den är väligt populär. Funderar lite på Stadshotellet, men har inte varit där och kollat än.
Vi ska ha festen på Capiscums lokal på Sommarro.