• Ponduss

Flemming Uziel - Vogue förlovningsring?

Är det någon som har erfarenhet av Flemming vogue serien? Jag tänkte när det är en blandning av guld och silver.. Jag och min sambo har verkligen fastnat för dessa ringar och idag ska vi åka o prova dem o se hur de ser ut IRL.

Men finns det någon som har dessa o kan ge en liten recension av vogue?

Denna är ringen jag vill ha och min sambo vill ha en liknande som är plan och utan snirkelmönstret.
  • Svar på tråden Flemming Uziel - Vogue förlovningsring?
  • Hireliath

Hej. Köpte ni dessa ringar?
    Vi funderar på att göra det men har inte hittat någonstans man kan titta på dem irl.
    Bor ni i Stockholm och i så fall var hittade ni dessa?
    / Marcus och Sara

• Hanni

När jag var i Uppsala och letade ringar så var jag in till Mattsons guld. En butik med superbra service och trevlig personal. Nu kollade jag på ringar med stenar men fick med mig olika broschyrer hem, bl.a. Flemming Uziel. Ring och kolla med dom om dom har dom ringarna inne, dom hade iaf många ringar.. Uppsala ligger ju inte alltför långt bort från Sthlm. Lycka till!

• Ponduss

Japp, vi köpte ringarna (på nätet), hittade dem dock inte nånstans i butik utan de fanns bara som beställningsvara. Men för ett tag sen så såg jag dem inne på Arthur guld och design. Vet inte om det är en kedja eller om den butiken bara finns i västerås, vi bor i västerås.

Vi är supernöjda med dem o de är jätte bekväma då de har en rundad insida.

Svar på tråden Flemming Uziel - Vogue förlovningsring?