• Äldre 12 Sep 23:00
    2937 visningar
    14 svar
    14
    2937

    Är det någon som kan rekommendera VAR jag ska börja med min hemsida?

    Hej, jag tänkte nu börja göra en hemsida, men vet inte var jag ska göra den? nån som har tips om någon gratis bra sida att göra hemsida på? Jag älskar att grejsa med detaljer osv så gärna en sida där jag får sätta lie hur jag vill

  • Svar på tråden Är det någon som kan rekommendera VAR jag ska börja med min hemsida?
  • eosinm­immi
    Äldre 13 Sep 07:49
    #1

    "min bröllopssajt" är en bra hemsida annars får du kanske skapa en blogg?!

  • Äldre 13 Sep 08:33
    #2

    Den bröllopssida jag tycker har de bästa möjligheterna för fina designer och eget pill (även om det även här är begränsat, har inte lyckats hitta någon där man kan rumstrera om precis som man vill än tyvärr) är den man kan skaffa via Project Wedding :)

  • Äldre 13 Sep 10:18
    #3

    www.brollopsguiden.se har en jättebra sida!

  • Äldre 13 Sep 12:03
    #4

    Hehe, vilken ska jag testa tro nu då
    Jag gillar som sagt att ha så lite begränsningar som möjligt. Iaf kunna få in de färger jag vill mm.

  • Äldre 13 Sep 13:51
    #5

    Är det någon av sidorna som har massa reklam osv på sidorna? det vill jag gärna undvika på detta just

  • Äldre 13 Sep 14:45
    #6

    De sidor ni skrivit här bla, kan man göra så man kan få temat grönt svart vitt? jag hittade att man kunde göra en sida svart, men vill få in detaljer i grönt på nåt vis ju. går det ändra något själv?

  • Äldre 14 Sep 00:26
    #7

    Project Wedding har ingen reklam på sina bröllopssidor. De har en hel del mallar i olika färger och stilar, kika här: www.projectwedding.com/ourwedding/browse

  • mandyp­ants20­0
    Äldre 14 Sep 01:43
    #8
    theknot.com är jättebra tycker jag. Den använder vi själva, och det finns ingen reklam.
  • Äldre 14 Sep 10:09
    #9
    niamh skrev 2011-09-14 00:26:35 följande:
    Project Wedding har ingen reklam på sina bröllopssidor. De har en hel del mallar i olika färger och stilar, kika här: www.projectwedding.com/ourwedding/brow se
    Det var inga teman som passade mig alls där. vill ha svart,grönt och vitt..lhmm
  • Äldre 14 Sep 14:01
    #10

    Jag har för mig att man kan ändra färger på alla titlar, texter osv. Om du har en design som är grön/vit i botten och kör på svart text (eller tvärt om) blir det ju ditt färgtema, hihi ;) Men TheKnot, som någon annan tipsade om är också en av de trevligare sidorna tycker jag. Sedan har du ju WeddingWindow som har en del kul, men jag minns inte om man fick betala för deras...

  • smulan­z
    Äldre 24 Oct 22:22
    #11

    www.blogg.se är ju ganska bra... den har vi

    bonusfamily.blogg.se/brollop/

    =)

  • Äldre 24 Oct 22:25
    #12

    Jag gjorde min på bröllopsguiden. Helt enkelt för att jag inte hade hittat den här sidan än då Flört

    Dom har reklam, men man kan betala för att få det reklamfritt. Och det var inte allt för dyrt att göra det heller.

    Om jag inte minns helt fel så kan du ändra färg på vissa av deras mallar. Och du kan ju alltid försöka göra sidan först, och om du blir nöjd så betalar du för reklamfritt. Om du inte blir nöjd så skrotar du sidan... Flört 

  • Äldre 24 Oct 22:26
    #13
    Chicita skrev 2011-10-24 22:25:29 följande:
    Jag gjorde min på bröllopsguiden. Helt enkelt för att jag inte hade hittat den här sidan än då Flört

    Dom har reklam, men man kan betala för att få det reklamfritt. Och det var inte allt för dyrt att göra det heller.

    Om jag inte minns helt fel så kan du ändra färg på vissa av deras mallar. Och du kan ju alltid försöka göra sidan först, och om du blir nöjd så betalar du för reklamfritt. Om du inte blir nöjd så skrotar du sidan... Flört 
    Förresten... man kunde ladda upp egna bakrunder där har jag för mig... 
    Och jag tror att det fanns en "avancerad"-funktion också... Men jag minns inte om det var på den sidan eller på nån annan jag kollade på... 
  • Vi2all­tid
    Äldre 25 Oct 21:37
    #14

    det finns en som heter www.n.nu. Den tycker jag är enkel men ändå bra möjlighet att ändra lite som man vill.

Svar på tråden Är det någon som kan rekommendera VAR jag ska börja med min hemsida?