Gravid 20 år och känner inte pappan
Gud snälla hjälp mig! Jag var utomlands, hade lite "kul", och nu e jag tydligen gravid. Min mens är sen 3 dagar, jag har haft mensvärk nu i några dagar, bröstvårtorna är ömma. Jag ska testa mig imorgon och se om jag plussar. Nu till problemet, jag känner inte pappan , vet var han heter var han bor och hans facebook. Så vi kommer aldrig bli ett par om jag beslutar mej för att behållla barnet.
Min mamma fick bara mej när hon va 22, sedan dess har hon inte kunnat bli gravid. Hon har försökt med provrörsbefruktning vilket inte heller funkade. Detta har skrämmt mig och därför vill jag helt inte göra abort, jag har jobbat med aborter ochså och fått ta hand om alla foster på sjukhuset , det har väl också gjort att jag helst vill undvika abort. Hela situationen är krånglig, jag har ett år kvar av min högskoleutbildning och det skulle krocka där med om jag behåller det. Är jag dum söm ens överväger det? Jag vet inte vad jag ska göra, har inte berättat detta för någon för att jag skämms, men ett barn är ett barn jag vet att jag inte hade ångrat mej om jag behöll det.