• lana822

    Hur mycket betalar ni för bröllopsbilder? Tips i Malmö???

    Nu vill jag gärna hitta en fotograf och hoppas ni kan hjälpa. Brukar man ta fotograf överhuvudtaget? Vad kostar det? Vill inte betala hur mycket som helst. Samtidigt vet jag inte alls vad det kostar? Gärna I Malmö.

  • Svar på tråden Hur mycket betalar ni för bröllopsbilder? Tips i Malmö???
  • förlovadflicka

    Hon som tagit mina trash the dress bilder (finns på bloggen nedan) är från halmstad men fotar i skåne också och kostar 1000 i startavgift och sedan 500 i timmen (tror jag). Måste bara rekommendera henne, jag blev verkligen jättenöjd och hon var en supergo tjej :)


  • lana822
    förlovadflicka skrev 2011-09-09 18:21:50 följande:
    Hon som tagit mina trash the dress bilder (finns på bloggen nedan) är från halmstad men fotar i skåne också och kostar 1000 i startavgift och sedan 500 i timmen (tror jag). Måste bara rekommendera henne, jag blev verkligen jättenöjd och hon var en supergo tjej :)
    Var det dina bröllopsbilder? I så fall var de jätte fina. Riktigt billigt tycker jag.
    Kollade upp en i Malmö som tar ca 30 000kr för bilder...låter helt sjukt ju
    Fler typs?
  • förlovadflicka
    lana822 skrev 2011-09-24 21:29:08 följande:
    Var det dina bröllopsbilder? I så fall var de jätte fina. Riktigt billigt tycker jag.
    Kollade upp en i Malmö som tar ca 30 000kr för bilder...låter helt sjukt ju
    Fler typs?
    Nej, de tog jag som morgongåva till min blivande- gifter mig nästa vecka! 30 000 är rätt sjukt... :P
  • blivandefru

    Vi hade en kompis som fotograferade vårt bröllop, men skulle vi anlitat en proffsfotograf skulle det nog blivit Daniel Rix. Googla på hans namn så hittar du hans hemsida. Fantastiskt vackra kort. 

  • Wille Jr

    Googla på Fotografer Malmö.
     Kolla in deras hemsidor och besök dem sedan.
    Smaken är så olika, så det  är knappt lönt att fråga runt.

  • vikipiki

    Vi blev jättenöjda med våra bilder, vi hade www.jnsvision.net på vårt bröllop, vi  gifte oss utomlands och de var väldigt trevliga. Vi betalade 30.000:-, det var två fotografer med oss hela dagen, sen ingick alla bilder på skiva + en fotobok och bildspel. Vi tyckte det var värt så mycket, för jämfört med många andra fotografer som vi kollat så fick vi mycket för pengarna. Lycka till :)

  • LindaKJonsson

    Jag och min blivande man träffade www.gyorffyfoto.se nu i veckan på en frukost
    Gillar hans bilder och han var trevlig. Vi har inte bestämt oss än dock.

    Vi har också funderat på att träffa www.tannus.se. Också bra bilder men lite dyrare.

    Lycka till

  • Enstudio

    Hej du.

    Det är en väldigt svår fråga, eftersom det f inns många olika faktorer som speglar priset.
    Några exempel:

    Högsäsong=höga priser 
    Eftertraktad fotograf= Höga priser
    Antal konkurrerande fotografer i området avgör också priset.

    Men, du ska inte gå runt utan svar. Allt mellan 6-15 är OK.

    Lycka till :) 

Svar på tråden Hur mycket betalar ni för bröllopsbilder? Tips i Malmö???