Kanske larvigt. Men äckligt. Vad gör man??
För 2 år sedan träffade jag världens bästa man. Jag älskar honom oändligt och han älskar mig lika mycket. Vi har det jätte bra tillsammans och har precis köpt en lägenhet tillsammans som vi ska flytta in i nästa månad.
För ungefär 1 år sedan flyttade vi ihop och det var då jag på riktigt upptäckte det: han petar sig i näsan hela tiden!! Jag tycker att det är jätte äckligt, men har aldrig sagt något till honom om det mer än någon liten kommentar som till exempel "hittar du något därinne" och så har jag skrattat lite. Vi har det verkligen jätte bra ihop och har aldrig några bråk eller skäller på varann så jag vill inte säga något som kan göra honom ledsen eller sur och orsaka bråk heller. Och så är det ju hemskt pinsamt att säga det till en vuxen man "jag tycker att det är äckligt så kan du sluta?". Nej det kan jag inte göra.
Jag älskar honom så mycket och han är helt perfekt för övrigt men jag tycker det här är så snuskigt!! Oftast snärtar han i väg snorbusarna men jag har nu fått för mig att han kanske stoppar dem i munnen när jag inte är i samma rum och ser honom. Usch!! Jätte äcklig tanke och jag vill ju inte att detta ska förstöra för oss men jag kan ibland komma på mig själv att inte vilja kyssa honom för att jag tror att han har ätit snor.
Hur skulle ni ha löst detta? Eller är jag bara larvig?? Jag vill inte vara syrlig eller göra något som sårar honom men samtidigt tycker jag att det är ohyffsat och äckligt. Jag vill verkligen ha era förslag eller om det kanske finns någon som varit i samma skor och hur ni då löst det?
Lite tabu det här.