• Äldre 6 Sep 20:18
    2439 visningar
    5 svar
    5
    2439

    Kan ni tipsa om skoaffär?

    Matildas fest verkar ha lagt ner det där med att specialbeställa skor i valfri utformning och färg.
    Är det någon som vet någon annan nätbutik alt vanlig butik i Göteborgstrakten som har liknande skor i olika färger? 

  • Svar på tråden Kan ni tipsa om skoaffär?
  • Äldre 9 Sep 21:53
    #1

    Ingen som har några tips? 

  • chesa
    Äldre 9 Sep 22:00
    #2

    Bara en i sthlm och det är Bridaloutlet som har skor från  strl 35-42

  • fruhga­n
    Äldre 9 Sep 22:29
    #3

    Jag köpte mina brudskor från Pernillas brudbutik och där kunde man välja utformning och färg och höjd på klacken och specialbeställa i ovanliga storlekar. Jag vet inte om den sidan är lika bra nu dock. Sist jag var inne på sidan så verkade den mkt sämre än förra hösten då jag beställde därifrån.
    pernillasbrudbutik.se/butik/index.php

    Sen finns ju även Dansshopen: www.dansshopen.nu/shop/index.php&catId=58

    Dreambride har också skor:shop.textalk.se/se/artgrp.php&grp=118966

    have2have har också fina skor:www.have2have.se/group.asp

  • Äldre 10 Sep 12:44
    #4
    fruhgan skrev 2011-09-09 22:29:47 följande:
    Jag köpte mina brudskor från Pernillas brudbutik och där kunde man välja utformning och färg och höjd på klacken och specialbeställa i ovanliga storlekar. Jag vet inte om den sidan är lika bra nu dock. Sist jag var inne på sidan så verkade den mkt sämre än förra hösten då jag beställde därifrån.
    pernillasbrudbutik.se/butik/index.php?osCsid=...

    Sen finns ju även Dansshopen: www.dansshopen.nu/shop/index.php?act=viewCat&...

    Dreambride har också skor:shop.textalk.se/se/artgrp.php& grp=118966

    have2have har också fina skor:www.have2have.se/group.asp
    Jag tittade på länkarna. Pernillas brudbutik verkar ju inte syssla med specialbeställningar längre utan man får köpa ur det begränsade utbudet som finns på sidan. Eller uppfattar inte du det så också?

    Dansshopen hade ju mest vita skor, inte så mycket färg och så. Men jag kanske tittar på fel ställe?

    Dreambride däremot verkar ju ha mer i stil med det Matildas fest hade tidigare. Man får väl höra om de har några färgrpover kanske... :)

    Have2have:s skor är fina, det håller jag med om. Mina skor är köpta där faktiskt. Men de har också bara vita skor i den stilen och det hade vi inte tänkt till tärnorna. :/
     
  • finall­yithpn
    Äldre 10 Sep 13:00
    #5

    VIP i Gbg säljer och färgar skor. 

Svar på tråden Kan ni tipsa om skoaffär?