• Malois

Solist till kyrkan- 2 låtar, vår hoppade av.... HJÄLP!!!

Söker nu efter en solist för framförand av 2 låtar i kyrkan. Vår planerade har av familjära skäl fått avboka så nu står vi här utan. Sjunger du eller vet du någon annan som sjunger och inte kostar massor tar vi gärna emot tips... Känns lite panikartat så här 2 månader innan dagen D....

• Svar på tråden Solist till kyrkan- 2 låtar, vår hoppade av.... HJÄLP!!!
  • Pinkgrape

Ett tips- tala om vart ni bor eller vart vigseln ska hållas, så kan det vara lättare att få svar :)

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Gwennie

Hjälper gärna till om jag kan - var ska ni gifta er???

• Malois

Haha, oj glömde det, blev så stressad av allt!!! Strax utanför Stockholm, ett par mil norrut...
    Tack!

• popcornlotta

Vi har hittat världens bästa solist. 1050kr för två låtar och då tar hon med egen pianist :) Dessutom har hon spelat in en av låtarna och skickat via mail så vi fick höra hur det kommer att låta i kyrka.
    Hon heter Madeleine Jaensson och bor i Stockholm.

Här kan du lyssna lite på vad hon gjort.
    www.myspace.com/madelenejaensson

Lycka till!

• Gwennie
    Malois skrev 2011-09-06 13:34:09 följande:
    Haha, oj glömde det, blev så stressad av allt!!! Strax utanför Stockholm, ett par mil norrut...
    Tack!
    Typiskt. Lite långt bort från mina sydligare hemtrakter. Hoppas att ni hittar någon bra till slut!
  • Malois
    popcornlotta skrev 2011-09-06 13:38:49 följande:
    Vi har hittat världens bästa solist. 1050kr för två låtar och då tar hon med egen pianist :) Dessutom har hon spelat in en av låtarna och skickat via mail så vi fick höra hur det kommer att låta i kyrka.
    Hon heter Madeleine Jaensson och bor i Stockholm.

Här kan du lyssna lite på vad hon gjort.
    www.myspace.com/madelenejaensson

Lycka till!
    Tack, har mejlat henne!!!
  • LillaMy666

Jag har en vän som sjungit vid ett 20-tal bröllop och dessutom båda mina barns dop.

Hör av dig om du vill att jag ska fråga henne! Dock hjälper det ifall jag har ett datum och en exakt plats.
    Hon har sjungit både solo och en fantastisk version av Come what may (duett) som fick håret att resa sig. :) 

• Malois

Tack alla, mejlar och ringer till höger och vänster men ingen träff ännu. Många är upptagna, andra har ej svarat. Men än har jag inte gett upp hoppet.

• Nuu

Om det skulle vara intressant med en killduo, piano plus sång kan jag kolla med de som ska sjunga på vårt bröllop!

• Malois

Tack alla, har många alternativ just nu, i väldigt varierande prisklass. Återstår att få tag i kantorn och se om han kan kompa nu... Den jag hade från början skulle kompa sig själv på piano. Tack än en gång!

• Vichy

Du kan höra av dig till min syster och min svåger som bor i Sollentuna!

Min svåger har en hemsida där man kan lyssna på låtar han gjort:

www.joakimbrunstrom.se

(kontaktuppgifter till honom finns på sidan)

Min syster:

Emeli Bohlin

emelaijsan@hotmail.com

Båda är mycket musik och sång begåvade. Båda kan också spela piano!

• Sörön10
    Malois skrev 2011-09-08 08:51:09 följande:
    Tack alla, har många alternativ just nu, i väldigt varierande prisklass. Återstår att få tag i kantorn och se om han kan kompa nu... Den jag hade från början skulle kompa sig själv på piano. Tack än en gång!
    Vad skönt att det verkar lösa sig! =) Vår solist hoppade av en månad innan vigseln och jag minns paniken.. Vi kontaktade närmare 30 pers och det var först måndagen innan vi fick en bekräftelse på att vi hade en ny! 

Jag hade såååån ångest över det!  
  • LillaMy666

Du har mail med kontaktinfo till min vän i Sigtuna!
    Hon tyckte det lät jättekul. :) 

• Malois
    LillaMy666 skrev 2011-09-08 22:14:03 följande:
    Du har mail med kontaktinfo till min vän i Sigtuna!
    Hon tyckte det lät jättekul. :) 
    Hej! Har mejlat henne, tror allt är klart....
    Tack så mycket för hjälpen!!!!
Svar på tråden Solist till kyrkan- 2 låtar, vår hoppade av.... HJÄLP!!!