• Oonah
    Äldre 5 Sep 16:52
    4956 visningar
    15 svar
    15
    4956

    Färgglada bröllopsbilder

    För er som gillar att kika på andras bröllopsbilder (som även jag älskar att göra); här är våra bilder från vårt bröllop i somras! 

    Hej hopp!

    http://oonah.blogspot.com/2011/09/vara-brollopsbilder.html


    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Svar på tråden Färgglada bröllopsbilder
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 5 Sep 16:55
    #1

    Åh så söta bilder! :D


  • Pinkgr­ape
    Äldre 5 Sep 16:59
    #2

    Grattis! Jättefina bilder verkligen :) Ni såg väldigt vackra och framförallt lyckliga ut :) Älskade din bukett!


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Oniq
    Äldre 5 Sep 19:34
    #3

    Wow vad snygg du var/är!

    Otroligt fina bilder.
    Grattis!


    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Äldre 5 Sep 21:58
    #4

    Vilka fina bilder och vilka fina färger!
    Vart har du köpt buketten?


  • Oonah
    Äldre 5 Sep 22:15
    #5

    Tack alla! Vad snällt sagt!


    Januaribruden skrev 2011-09-05 21:58:06 följande:
    Vilka fina bilder och vilka fina färger!
    Vart har du köpt buketten?
    Tack! Gjorde buketten själv. Skitbra att kunna ha den kvar i bokhyllan att titta på resten av livet. :D  Kanske återanvänds den någon dag. :)
     
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • hermel­inus
    Äldre 5 Sep 22:31
    #6

    Grattis och vilka fina bilder!!!

  • Lisa20­1109
    Äldre 5 Sep 23:14
    #7

    Jättefina bilder! Gifter mig med min färstman i samma kyrka om fem veckor=) 

  • Oonah
    Äldre 6 Sep 17:03
    #8
    Lisa201109 skrev 2011-09-05 23:14:18 följande:
    Jättefina bilder! Gifter mig med min färstman i samma kyrka om fem veckor=) 
    Nej, vad roligt!
    Ett tips är sidrummet, som ni står i och väntar medan gästerna går ut ur kyrkan. Där är det superläge att hinna med en sista träningsrunda inför brudvalsen, i full mundering! :D

    Om man känner att man behöver det alltså.. ;D

    Lycka till!! 
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Äldre 16 Sep 13:43
    #9

    Så underbara bilder, stort och varmt grattis! Ni ser så lyckliga ut!

  • Lisa20­1109
    Äldre 16 Sep 14:27
    #10
    Oonah skrev 2011-09-06 17:03:23 följande:
    Nej, vad roligt!
    Ett tips är sidrummet, som ni står i och väntar medan gästerna går ut ur kyrkan. Där är det superläge att hinna med en sista träningsrunda inför brudvalsen, i full mundering! :D

    Om man känner att man behöver det alltså.. ;D

    Lycka till!! 
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
    Måste nästan fråga vart väggen med graffiti är någonstans? Antar att det är i Uppsala...
     
  • Oonah
    Äldre 14 Jan 20:05
    #11
    Lisa201109 skrev 2011-09-16 14:27:02 följande:
    Måste nästan fråga vart väggen med graffiti är någonstans? Antar att det är i Uppsala...
    Ja, det stämmer! Om man tar promenad och cykelvägen bredvid Fyrisånån söderut förbi studenternas IP, då kommer man till en bro för bilar över ån. Därunder är grafittiväggen. :D
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • aniara
    Äldre 14 Jan 20:33
    #12

    Haha, jag insåg att det var Uppsala när jag såg fotona från gula rummet :) Grattis i efterskott och bilderna är kalasfina!

  • Smulan
    Äldre 17 Aug 16:52
    #13

    Jag inser att tråden är lite gammal men hoppas på att du tittar till den fortfarande ;). Vart hittade du material till din bukett? Har redan gift mig men det skulle vara kul att knåpa ihop en ändå =D Som prydnad!
    Jätte fina bilder! Grattis

  • Oonah
    Äldre 17 Aug 17:39
    #14
    Smulan skrev 2012-08-17 16:52:25 följande:
    Jag inser att tråden är lite gammal men hoppas på att du tittar till den fortfarande ;). Vart hittade du material till din bukett? Har redan gift mig men det skulle vara kul att knåpa ihop en ändå =D Som prydnad!
    Jätte fina bilder! Grattis
    Jo, såg din kommentar på bloggen, tack!

    Den tillverkade jag själv av gamla 40-, 50- och 60-tals broscher. Nästan alla kommer från USA via eBay, så kolla där! :D

    Googlar du "brooch bouquet" får du upp lite mer inspiration. :)

     
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • kärlek­ensbru­dpar
    Äldre 13 Feb 19:41
    #15

    Fian bilder och vad fin klänning!

Svar på tråden Färgglada bröllopsbilder