• Margaux1

Tips på alkoholfri brudskål!

Ville bara tipsa om en ny produkt på Systemet om man önskar en frisk och inte allt för sliskig brudskål/dryck utan alkohol.
    Jus de Pomme Petillant från Domaine Dupont

Riktigt bra!! Kostar 60 kr och är gott!
    Köpte samtidigt Billabong alkoholfri mousserande och det smakade ju absolut ingenting..... Snacka om att kasta pengarna i sjön!

• Svar på tråden Tips på alkoholfri brudskål!
  • Joanna86a

Tror vi provar den till dopet på lördag!! Tack för tipset!

• Margaux1
    ClaraH skrev 2011-09-04 09:00:01 följande:
    och vi som köpte Billabong och gillade det när vi provsmakade. Men tack för tipset! Det ska provas i framtiden.
    Hehehe.... Ja där ser man! Jag tror den kan vara helt ok om man "Pimpar" den med någon smak.... För den smakade ju ingenting!
    Det var liksom bubbel med en hint av vin.... Jag vill nog ändå att det ska smaka lite mer än så....
    Men man kan ju lägga ett hallon i bootten eller så kanske?
  • ClaraH
    Margaux1 skrev 2011-09-04 10:15:03 följande:
    Hehehe.... Ja där ser man! Jag tror den kan vara helt ok om man "Pimpar" den med någon smak.... För den smakade ju ingenting!
    Det var liksom bubbel med en hint av vin.... Jag vill nog ändå att det ska smaka lite mer än så....
    Men man kan ju lägga ett hallon i bootten eller så kanske?
    Vi hade den inte som ett alternativ till brudskål i och för sig utan till ett mingel innan vigsel, när man väntade på att få fotografera sig, och all dryck vi då bjöd på var alkoholfri. Men vi tyckte precis som du säger att den smakade vin och det var nog därför vi gillade den, många andra alkoholfria alternativ blir lätt söta och det var vi inte ute efter.
Svar på tråden Tips på alkoholfri brudskål!