• kaju
    Äldre 3 Sep 17:51
    7430 visningar
    49 svar
    49
    7430

    Finns det fler brudar som är över 35?

  • Svar på tråden Finns det fler brudar som är över 35?
  • kaju
    Äldre 3 Sep 17:58
    #1

    Jag börjar bli till åren och kommer att vara 39 år när jag och min m2b gifter oss i maj. Vi har inte kommit till skott tidigare trots att vi varit sambo i 12 år och har 2 barn tillsammans. Men nu äntligen ska det bli av. Jag ska ha kyrka, vit klänning och hela baletten! Finns det fler "äldre" som planerar bröllop?

  • Äldre 3 Sep 18:24
    #2

    Yes, jag kommer också vara 39, vi gifter oss i juli nästa år. Men jag känner mig inte som det...
    Men jag har väntat i en evighet på att få gifta mig så det blir hela baletten här med, det är väl inte fel?! :)


    Sambon och jag har just firat 4 år, vi har inga barn.

    Lycka till med allt ditt planerande!

  • ewaulr­ica
    Äldre 3 Sep 18:31
    #3

    här är en till, blir 40 i januari! :) det blir mitt andra äktenskap Oskyldig och det känns lite att gifta sig andra gången i livet, faktiskt... första gången hade jag kyrka, slöja, middag på slottet med 70 gäster och hela baletten.. så det vill jag inte ha denna gången :)

    Nu är jag 4-barnsmamma, och vi ska ingå äktenskap i Stockholms Stadshus i november. Det blir middag för släkten hemma i vårt fina hus, med tända ljus och en brasa som värmer, känns väldigt mycket "jag". Har precis bestämt mig för, trots borgelig vigsel, ha brudklänning (om än lite mer informell) och en glittrig tiara!! CoolFlört det ska bli BRÖLLOP fast i liiiite liiite enklare tappning :)

    Lycka till ni båda! :)

  • Äldre 3 Sep 18:33
    #4

    Vi är också över 35. Nu är jag redan gift för två veckor sedan, men hänger kvar ett tag till.


  • BigApp­leGal
    Äldre 6 Sep 03:54
    #5

    Hej! 
    Vi gifte oss i Juli och jag är 35 och maken 39. Inga barn och har varit tillsammans i 3,5 år. Har aldrig känt mig redo för varken äktenskap eller barn, men nu känns det äntligen rätt!  Vi hade stort kyrkbröllop med låååång middag och fest till 05.00 dagen efter...helt underbart och precis som jag alltid velat ha det!
    Lycka till med allt, och kom ihåg att njuta av dagen! 

  • anders­son197­0
    Äldre 6 Sep 07:23
    #6

    Kommer att vara minst 43! Är bara i planeringsstadiet, men siktar på runt där iaf.

  • Malois
    Äldre 6 Sep 07:38
    #7

    Gifter oss om 2 månader, jag är då 38, och han är 45....

  • Vingab­rud
    Äldre 6 Sep 08:55
    #8

    Hej , här finns en "äldre" brud till Glad  planerar bröllop 2013 och då blir jag 45 år och min m2b 43 år. Jag gifter mig för andra ggr och vill inte ha en repris av första som var supertraditionellt men vill ändå ha ett romantiskt bröllop , speciellt eftersom min m2b gifter sig för första ggr. Vi har bestämt oss för att ha ett bröllop på tu man hand och gifta oss i båken på vinga. Jag ska ha vit brudklänning men inte hellång och blommor i håret istället för slöja och han ska troligen ha smoking. Läängtar redan..... Glad

  • Aniara­4
    Äldre 6 Sep 08:59
    #9

    Jag vill inte avslöja alltför många detaljer om mig själv här eftersom det till slut kan bli en ganska heltäckande bild och jag vill ju faktiskt vara anonym, men jag är mellan 35 och 40, och han är lite över 40.

    Det tog så lång tid för oss att hitta varann helt enkelt, och det var nog bra. Om vi hade träffats för 10-15 år sedan hade vi förmodligen inte gillat varann! Flört

  • Moster Stina
    Äldre 6 Sep 11:41
    #10

    Jag gifte mig den 5:e juni, och då var jag 36!


    Vi träffades sent i livet, och hade nog inte heller haft vett att uppskatta varandra om vi träffats i 20-årsåldern!

Svar på tråden Finns det fler brudar som är över 35?