• scarlett22

    Winterviken / Vinterviken - Någon som gifte sig, ska gifta sig där i år eller känner någon?!

    Hej!

    Jag är alldeles ny här och behöver eran hjälp.

    Vi tänkte gifta oss i Vinterivken fest och vigsel. Har ni gift er, ska gifta er där eller känner någon som har gift sig i Winterviken vänligen svara här!

    Är nyfiken på lite detaljer..

    Vart ska man viga sig?
    Vart ska man har vigseln ifall det regnar - inomhus?
    Vilken festsaal hade ni bokade?
    Hur var maten och personalen?
    Var ni nöjda?

    Ifall ni vill dela med er av bilder eller har blogg är jag också jättetacksam för inspiration! :) (Maila gärna också)
    /Scarlett

  • Svar på tråden Winterviken / Vinterviken - Någon som gifte sig, ska gifta sig där i år eller känner någon?!
  • scarlett22

    *puffffff*

    Snälla, ingen... hitta konstig någ ingenting på nätet.

  • Milla S

    Hej Scarlett! Hoppas du fortfarande är inne här ;) Jag planerar bröllopsfest på Winterviken nästa sommar, och sitter med samma frågor som du gjorde för två år sen.. Skulle gärna höra hur er dag blev. Var ni hade vigseln, vilken sal ni bestämde er för, om maten var bra mm mm!

  • Cayloo

    Milla S! Nu sitter jag i samma sits som du. Vi är inställda på etaget i Winterviken men funderar nu på vart vigseln ska hållas. Vill gärna ha en borgerlig vigsel utomhus men vad gör man vid regn? Blev det Winterviken för er del? om ja, hur gjorde ni med vigsel och vad gick hela kalaset på? :) vore jättetacksam för svar!!

Svar på tråden Winterviken / Vinterviken - Någon som gifte sig, ska gifta sig där i år eller känner någon?!