• Aureli­a
    Äldre 31 Aug 13:38
    2688 visningar
    4 svar
    4
    2688

    rynkor o påsar...

    Har någon ett tips på någon bra kräm, anti-rynk-serum eller något liknande? Jag känner mig ganska torr runt ögonen, har en del rynkor och får lätt påsar under ögonen... usch, ser tio år äldre ut när jag inte har solglasögon på mig som döljer. : ( Jag ärr 33...

  • Svar på tråden rynkor o påsar...
  • Charmi­na
    Äldre 31 Aug 14:09
    #1

    Mot påsar under ögonen är det kännt i modebranchen att använda sig av hemorrojdkräm.
    Mot rynkor kan jag dessvärre inte rekommendera någon mirakelkur då det oftast är genetiskt och har med ålder att göra. Någon uppstramande behandling kanske funkar!

  • Kattpo­et
    Äldre 31 Aug 15:03
    #2

    Om du är  33 år och torr under ögonen bör du först  ta en koll hos läkaren,  huden under ögonen är känslig och ibland kan man få problem med det,  att försöka fixa det själv kan göra saker och ting värre.

  • Sebast­iána
    Äldre 2 Sep 10:22
    #3
    Charmina skrev 2011-08-31 14:09:17 följande:
    Mot påsar under ögonen är det kännt i modebranchen att använda sig av hemorrojdkräm.
    Mot rynkor kan jag dessvärre inte rekommendera någon mirakelkur då det oftast är genetiskt och har med ålder att göra. Någon uppstramande behandling kanske funkar!
    Hemorrojdkräm under ögonen låter inte bra, men jag vet iofs inget om den krämen.
  • Charmi­na
    Äldre 2 Sep 11:22
    #4
    Sebastiána skrev 2011-09-02 10:22:37 följande:
    Hemorrojdkräm under ögonen låter inte bra, men jag vet iofs inget om den krämen.
    Jag har arbetat länge med smink och skönhet och detta har varit en 'secret' på catwalken i sedan 80-talet.
    Massor med supermodeller bla har det som deras supertrix.

    Det funkar!

    Googla och läs så får du info från massor som provat.
Svar på tråden rynkor o påsar...