• Jsieke­r
    Äldre 24 Aug 12:13
    2909 visningar
    10 svar
    10
    2909

    Billig fotograf falkeberg-göteborgs område

    Hej. Söker en fotograf som inte kostar allt för mycket för en heldags bröllopsfotografering.

    Fotografen ska helst bo i falkenberg- göteborgs området.

  • Svar på tråden Billig fotograf falkeberg-göteborgs område
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 24 Aug 13:08
    #1

    Elin Olsson från Halmstad fotade min trash the dress i måndags, jätteduktig och billig. Har inte fått bilderna än men de som hon visade på kameran var jättefina!! Vi hade verkligen skitkul på stranden :P Håll utkik på min blogg, kommer lägga upp dem där: giftdigmedmig.bloggplatsen.se. Hennes sida är elinolsson.se :)


  • rollei
    Äldre 3 Sep 00:11
    #3
    Daniel da991 skrev 2011-09-02 22:52:47 följande:

    Hej!


    Mitt namn är [...] och jobbar som frilansfotograf på deltid. 


     


     


     


    Varning till alla blivande brudpar: desperata amatörfotografer i farten!
     
  • ena
    Äldre 3 Sep 00:32
    #4

    jag har stött på en tjej som tar jättefina bröllopsbilder, lite mer än bara det vanliga.
    www.nounaandersson.se/

    har ingen som helst aning om vad hon kostar eller så, gillar bara hennes bilder!!!

  • förlov­adflic­ka
    Äldre 3 Sep 00:42
    #5
    ena skrev 2011-09-03 00:32:17 följande:
    jag har stött på en tjej som tar jättefina bröllopsbilder, lite mer än bara det vanliga.
    www.nounaandersson.se/

    har ingen som helst aning om vad hon kostar eller så, gillar bara hennes bilder!!!
    Åh så fina bilder! Känner på mig att hon inte är så billig dock ;)
  • ena
    Äldre 3 Sep 11:14
    #5
    förlovadflicka skrev 2011-09-03 00:42:08 följande:
    Åh så fina bilder! Känner på mig att hon inte är så billig dock ;)
    man kan ju alltid fråga :)
  • Daniel da991
    Äldre 20 Sep 11:27
    #6

    Tycker att du skall välja fotografer som verkligen levererar innan du betalar hela summan.
    Bra fotograf brukar presenterar sig som fotograf, inte behöver denne använder ordet PROFFS.
    Vissa som kallas sig proffs leverar inte heller bättre bilder än en amatör och smutsats ner den här kåren.Så välj en fotograf som levererar, som tar dina bilder med passion, och föreviga era ögonblicker med stämning och romantik.
     ''Det är bara osäkra amatör-proffs som behöver presenterar sig som proffs'', har en av mina fotolärarna en gång sagt.
    Skriver avtal och var tydligt att poängtera ''ingen kvalitet ingen betalt''. Låt inte proffs ordet äter upp er budget.
    Du kan hitta mest aktiva fotografer genom att googla, se upp med kompis- och rabattrekommendationer(du far 5 bilder extra om du rekommendera mig, typ) här inne.
    Och mest av allt ser upp när någon presenterar sig som proffs.
    Hoppas ni hitta hon/han snart!
    Daniel 

  • Wille Jr
    Äldre 14 Oct 14:58
    #7

    Vi betalade 4000kr för vår bröllopstårta och åt upp den på 20 min.
    Våra bilder betalade vi 8000kr för men har kvar de livet ut.....

    Du kommer inte hitta någon billig fotograf som är duktig :)
    Köp engångskameror istället.....

  • ajom
    Äldre 26 Nov 21:56
    #8

    Sök på fotosidan.se där finns en hel del som annonserar ut sina tjänster.

    Jonathan Ingvarsson finns där och han jobbar inte som fotograf men är otroligt duktig tycker jag av de bilder jag sett från hans bröllop. Tror han bor runt Göteborg. Vet ej om han har en hemsida, men sök på fotosidan så kommer hans namn upp.

    Kolla även med mediagymnasium eller fotoskolor.

    Lycka till:) 

  • Anne-L­ie744
    Äldre 15 Apr 22:23
    #9

    www.annanygard.se


    Hon är jätteduktig! Och trevlig! Vet inga priser, men man kan ju kolla. Hon har fotat min familj i andra sammanhang och är verkligen kanon!

  • Äldre 18 Apr 08:48
    #10

    Kolla med http://hannademare.se/

    Hon har fotat våra barn och jag vet att hon gjort bröllop och förlovningsbilder också.

Svar på tråden Billig fotograf falkeberg-göteborgs område