• Jsieke­r
    Äldre 24 Aug 12:13
    2909 visningar
    10 svar
    10
    2909

    Billig fotograf falkeberg-göteborgs område

    Hej. Söker en fotograf som inte kostar allt för mycket för en heldags bröllopsfotografering.

    Fotografen ska helst bo i falkenberg- göteborgs området.

  • Svar på tråden Billig fotograf falkeberg-göteborgs område
  • förlov­adflic­ka
    Äldre 24 Aug 13:08
    #1

    Elin Olsson från Halmstad fotade min trash the dress i måndags, jätteduktig och billig. Har inte fått bilderna än men de som hon visade på kameran var jättefina!! Vi hade verkligen skitkul på stranden :P Håll utkik på min blogg, kommer lägga upp dem där: giftdigmedmig.bloggplatsen.se. Hennes sida är elinolsson.se :)


  • rollei
    Äldre 3 Sep 00:11
    #3
    Daniel da991 skrev 2011-09-02 22:52:47 följande:

    Hej!


    Mitt namn är [...] och jobbar som frilansfotograf på deltid. 


     


     


     


    Varning till alla blivande brudpar: desperata amatörfotografer i farten!
     
  • ena
    Äldre 3 Sep 00:32
    #4

    jag har stött på en tjej som tar jättefina bröllopsbilder, lite mer än bara det vanliga.
    www.nounaandersson.se/

    har ingen som helst aning om vad hon kostar eller så, gillar bara hennes bilder!!!

  • förlov­adflic­ka
    Äldre 3 Sep 00:42
    #5
    ena skrev 2011-09-03 00:32:17 följande:
    jag har stött på en tjej som tar jättefina bröllopsbilder, lite mer än bara det vanliga.
    www.nounaandersson.se/

    har ingen som helst aning om vad hon kostar eller så, gillar bara hennes bilder!!!
    Åh så fina bilder! Känner på mig att hon inte är så billig dock ;)
  • ena
    Äldre 3 Sep 11:14
    #5
    förlovadflicka skrev 2011-09-03 00:42:08 följande:
    Åh så fina bilder! Känner på mig att hon inte är så billig dock ;)
    man kan ju alltid fråga :)
  • Daniel da991
    Äldre 20 Sep 11:27
    #6

    Tycker att du skall välja fotografer som verkligen levererar innan du betalar hela summan.