• Anna89

Pärl-smycken!

Jag undrar om det finns någon som kan tipsa mig om fina pärlsmycken eller kanske har något som de vill sälja? Det får gärna vara både pärlor och bling :) 

Jag söker även efter ett fint bröllopsparaply samt bröllopsbubblor! ( någon som har sedan förut?)

Ekonomiskt sett så vill jag hålla ned kostnaden.

• Svar på tråden Pärl-smycken!
  • smygplanerar

Jag köpte "svävande pärlor"-halsband i rosa med matchande örhängen från Nova Pärldesign. Har kollat en del på Tradera också och det finns mycket fina pärlsmycken även där (både med och utan bling). Lycka till! Glad

• RogerJenny

Kan ju tipsa dig om parlteamet.se, det är min mosters företag och hon tillverkar smyckena själv och jag hjälper även henne ibland. Hon kan tillverka smyckena efter dina önskemål och hon är inte speciellt dyr iheller, så gå in och ta en titt på hemsida och antingen hör av dig till henne eller till mig så ska vi nog komma på nåt som passar dig :)

• Fossing77

Men! Eländiga sida till att vara knäpp idag...

• Silketuss

Fossing 77, snyggt!!!

• Fossing77

Silketuss: tack! :) under 400:- för hela setet :)

• LenaE

Hej !

Letar du efter pärlarmband så har jag sett detta snygga och klassiska pärlarmband Joy på Armband.se
    http://www.armband.se/baglady-armband/14-baglady-armband-joy.html

Ett annat snyggt och modernt armband är Molly som inte är ett pärlarmband men otroligt snyggt och skulle nog kunna passa till ett bröllop beroende av vilken typ av klänning man väljer. http://www.armband.se/baglady-armband/14-baglady-armband-joy.html

/Lena

• Pinkgrape

Om det inte behöver vara äkta pärlor, så rekommenderar jag verkligen att göra ett besök på Glitter :) Jag köpte mina smycken där och tycker de är fina :) Finns både pärlor i vitt och i ivory, jag valde ivory :)

Detta är smyckena jag köpte på Glitter till bröllopet :)

Dessa köpte jag faktiskt på Rusta för 39/49kr till mina tärnor.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • annapanna01

pandahall.com kan du hitta pärlor i alla former och färger och det är riktigt bra priser. Finns både lösa pärlor och smycken att beställa där.

• Anna89
    Fossing77 skrev 2011-08-24 14:48:00 följande:
    Men! Eländiga sida till att vara knäpp idag...
    har du någon bild när du har dessa smycken på dig?

• Silketuss
    annapanna01 skrev 2011-08-27 13:24:58 följande:
    pandahall.com kan du hitta pärlor i alla former och färger och det är riktigt bra priser. Finns både lösa pärlor och smycken att beställa där.
    Jag hittade inga vanliga pärlor där, har ont i huvudet, kanske är därför? Men vad ska man söka på, för att hitta vanliga, klassiska vita eller ivory-pärlor? Eller rent av den klassiska typen, men i andra färger?
  • annapanna01

Testa att söka på Glass Beads white så dyker det nog upp en hel del

Svar på tråden Pärl-smycken!