• FelizLane

    Tips på vad man ger tärnorna!

    Jag skulle vilja ge mina tärnor något fint :) Ett smycke eller så.. 

    Har ni gett något? Vad har ni gett? 

  • Svar på tråden Tips på vad man ger tärnorna!
  • popcornlotta

    Vilken bra idé! Det har inte ens slagit mig att man kanske ska ge något till tärnorna. Ett smycke låter som en bra sak att ge, något att ha kvar resten av livet, ett fint minne. Kanske en upplevelse som tärnorna kan göra tillsammans.

  • sollan

    Hej själv tycker jag att det finns fina armband på Love and be proud shop på internet  =)

  • RogerJenny

    Jag köpte ett vackert silverhalsband till min tärna och det blev väldigt uppskattat, har själv varit tärna på min kusins bröllop och fick då även ett silverhalsband. Till bestman köpte vi ett etui för kreditkort med matchande nyckelkedja.

  • drömmer

    Jag kommer köpa halsband och öronhängen till mina tärnor, som de kommer få och troligen även ha på bröllopsdagen. De får även klänningarna som kommer vara mer festklännings-stuk, än hellång tärnklänning. Tror och hoppas de kommer uppskatta det iaf .

  • TheD

    Min syster får en Guess-klocka :) Vi båda älskar det märket och vi vet att hon uppskattar det.

  • FelizLane

    Åhå! Mer tips :)) 

    Men vad tror ni om humanity armbanden, där liten del går till välgörenhet? I machande färger som vårat bröllop är i? 

  • Jelena81

    Jag gör mkt smycken och har gjort armband till mina 2 tärnor + ett likadant till mig. På deras har jag även beställt en liten bricka som det står "underbar" på. Armbanden är i genomskinliga swarowskistenar och en blå (som är vår temafärg), hoppas att de kommer vilja ha på sig dem på bröllopet och sen i framtiden

  • SaJo1981

    Har en vän som gör smycken av sötvattenpärlor och eftersom jag beställde mina egna smycken där (i en brons/grön-ton som matchade tärnornas klänningar) så beställde jag tre stycken dubbelradiga pärlarmband med vita pärlor som dom hade på sig på bröllopet och självklart fått behålla då=)

  • FelizLane

    Alla är bra tips! :) Fler som har gett något till sina tärnor!?

  • fruhgan

    Jag ska ge min tärna en rejäl lunch med trerätters och vin.
    Hon är min bästa vän och småbarnsmamma (jag är gudmor till hennes son) och när hon och jag kan ses är det ofta på dagtid och oftast är hennes härliga men aktiva lille charmtroll med så det är inte ofta det så mycket tid för prat. Hon är ingen smyckesmänniska så jag tar det jag vet att hon kommer uppskatta, nämligen en lunch utan barn, med god mat och gott vin och massor av prat bara vi två. Jag räknar helt kallt med att hon minns vår bröllopsdag utan en speciell minnesgåva

Svar på tråden Tips på vad man ger tärnorna!