Det här "etsy.com", va har ni att säga om det?
ja, som sagt... etsy.com... vad/hur/varför/?
e de som ett internationellt tradera eller?
e de bra? säkert?
:)
ja, som sagt... etsy.com... vad/hur/varför/?
e de som ett internationellt tradera eller?
e de bra? säkert?
:)
etsy.com är inte auktioner utan mer som en samlingsplats för olika säljare, vissa professionella "riktiga" butiker o andra som gillar att knepa o knåpa och håller på vid sidan om o gör olika produkter.
Så som vid all internethandel får man ju tänka till o använda sitt sunda förnuft varje gång men jag har handlat från iaf 6 olika försäljare på etsy och det har gått bra. Köpt väska, hårprydnander och massa annat. Det har varit försäljare som har haft bra omdömmen och som jag fått bra kontakt med. Betalningarna har alltid gått via Pay-pal. Personligen älskar jag etsy
Ääääääälskar Etsy.
Samplingsplats för handarbeten av riktigt hög klass skulle jag vilja sammanfatta det som. Ofta kan du få tillverkarna att specialgöra saker för just dig, ändra några detaljer här och där osv.
Handla på nätet är väl egentligen aldrig säkert. Det är mer att man får ha i åtanke att man skulle kunna bli lurad och/eller att varan inte håller så hög standard som man hoppades. Jag och blivande maken har nog handlat för 100 000 minst ifrån ebay, etsy och privatförsäljare världen över och har bara blivit lurade en gång och det var av en som sålde schampon på tradera. Några gånger har varan varit en besvikelse men det har oftast vart billiga saker och en gång har vi råkat ut för en större transportskada som gjorde att vi fick betala moms två gånger på samma vara efter att den lagats. Vi har haft inställningen att inte köpa dyrare saker än att vi skulle kunna leva med att förlora pengarna. Maken har en dyr bilhobby därav de stora summorn (och jag har ett "litet" diamantbegär)
Jag tyckte mest det var dyrt när jag kollade in sidan. Var ute efter ett midjebälte med tygrosor till min klänning men det slutade med att jag gjorde ett själv för en betydligt mindre kostnad.
Här finns lite kommentarer :)
www.brollopstorget.se/Forum-1-78/m4042870.html