• RogerJenny

    Palladium ring till min man

    Är ute efter en ring i palladium till min man, den ska ju helst matcha min ring. Finns det nån som har ett bra tips på en svensk butik som kan hjälpa mig och det ska ju helst inte kosta en förmögenhet iheller ;)



     


    Bilden är ganska suddig (mobilkamera)
  • Svar på tråden Palladium ring till min man
  • chabar

    Jag har precis hittat Atlejé Lennart AB i västerås, som jobbat med palladium sedan 1957. Du kan väl höra med dem om de kan hjälpa till? De verkar kunna designa efter önskemål.

    www.24karat.se

  • fluffinuff

    David Butler i Malmö gjorde min palladium-ring efter önskemål. Han är jätteduktig. Minns inte vad den kostade, men det kändes som ett rimligt pris, 3-4000 kanske. www.davidjbutler.com/

  • Styrka

    www.juvelsalongen.se eller Artiginans juveler i Stockholm är oxå väldigt duktig! Han förminskade min sambos ring när ingen annan kunde eller ville. Bra pris fick vi oxå!

    Vi beställde våra på www.kodega.se som jag verkligen kan rekommendera; stort sortiment, bra priser, kunniga och serviceminded, svarade på frågor och tillmötesgående i alla våra önskemål! Absolut värt att kolla upp om ni kan tänka er att avstå från kravet att ringen måste köpas i butik?

    Lycka till i jakten, oavsett!

Svar på tråden Palladium ring till min man