Fotograf i Göteborg?
Någon som kan tipsa om en bra fotograf i Göteborg?
Länka gärna hemsida eller bilder.
/Ella
Någon som kan tipsa om en bra fotograf i Göteborg?
Länka gärna hemsida eller bilder.
/Ella
Jenny Blad är en fanatstiskt duktig fotograf! Känner flera som haft henne som fotograf under sina bröllop och de har blivit helnöja
www.jennyblad.se
"helnöjda" skall det ju stå, såklart
Tack så jättemycket för tipset.
Vad är "normalpris" för en bröllopsfotograf?
Vi ska ha Eva Quirbach. De bilder jag sett av henne är fantastiska och bemötandet vänligt och proffesionellt. Bra priser också. www.quirbach.se
Ja vilka fina bilder. Använder ljuset på ett fint sätt. Hur mycket får ni betala? och hur långt innan bokade ni henne?
Vi valde också Eva Quirbach men har inte fått bilderna än eftersom vi gifte oss nyss men fotograferingen gick jättebra och hon är supertrevlig!!
Å när du får bilderna så lägg gärna upp ett så man får se hur det blir.
Betalade du också 6000 kronor?
Hur långt innan bör man boka tror ni?
Japp vi betalade med 6000 och tycker det är kanon att man får 100 bilder att göra vad man vill med + förstoringar.
Ja jag lägger ut när vi fått dom.
jo men givetvis tar hon ju mer än 100 bilder och sen får vi välja 100 av dom hon tagit
Även vi hade Eva Quirbach, och jag har bilder på min sida för er som vill kika. Hon är helt fantastisk.
Ja vi är supernöjda med Eva vi med, fick just våra bilder som vi ska välja våra 100 bilder ifrån, vi är sååå nöjda!!
Å vad kul att ni är nöjda. Har bokat henne nu med. Ni som hade Eva säg till när ni fått era bilder så kanske man kan kika lite? Var fotograferades ni, i vilken miljö?
Vi gifte oss i lördags och vi är så otroligt nöjda med Eva Quirbach! Hon är en fantastiskt skicklig fotograf.
Fått se ett par bilder och de är helt underbara. Längtar tills vi får se resten.