• Mirjam­i
    Äldre 15 Aug 11:24
    1578 visningar
    3 svar
    3
    1578

    Då var allt över :D, Tack alla här!

    Ja, nu är det över och klart!

    Och jag kan lätt säga att vi hade en högre makt som vilade över oss på Vår dag. Det varnades så mycket om regn, men inte en droppe kom. Det var lagom varmt, solen sken och allt gick bättre än förväntat hela dagen.
    Gubben var den förste att gråta i kyrkan!
    Vi fick ett antal tusen bilder då så många hade kameror med sig. Det var ovanligt nyktert bröllop och underbara tal. Till och med barnen skötte sig och var snälla. Det var många goda skratt och sååå mycket lycka. Hade jag fått göra om dagen hade jag inte ändrat på något alls!
    Jo kanske att vi lyckats få i kortnyckeln rätt i sviten vår så vi kunde tända lampan, för det gick ICKE i förvirringen, ha ha ha. Så vi trevade runt i sviten i becksvart mörker. Ett roligt minne :D

    Vi fick helt fantastiska presenter, bla ett signerat foto från Robert Gustavsson!!! Personlig hälsning utav Anders Svensson filmad och ett signerat lagfoto från hela Elfsborg. Och en massa annat underbart!

    Denna dagen blev tveklöst en av de bästa i mitt liv, tillsammans med barnens födslar delar den förstaplatsen!

    Jag hoppas alla ni andra har fått och kommer få en lika fantastisk dag som vi fick.

    Och nu tackar jag för mig, för jag kommer nog ej kika in här mer i framtiden.

    Tack alla som hjälpt till med tips och råd, Ni har verkligen hjälpt till något enormt!

    Tack bröllopstorget.se för er existens!

    Tack alla...

  • Svar på tråden Då var allt över :D, Tack alla här!
  • pärlan­01
    Äldre 15 Aug 11:27
    #1

    grattis!!!

  • Pinkgr­ape
    Äldre 15 Aug 11:41
    #2

    GRATTIS! :D


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Bettin­a
    Äldre 15 Aug 11:45
    #3

    stort grattis och tack själv för din medverkan

Svar på tråden Då var allt över :D, Tack alla här!