• Pinkgr­ape
    Äldre 15 Aug 07:16
    4856 visningar
    25 svar
    25
    4856

    Vår bröllopsnatt! :)

    Jag vill tacka alla, ni vet förhoppningsvis vilka ni är, för vår bröllopsnatt. Dagen och kvällen var perfekt, ni hjälpte oss att även få en perfekt natt. På det sättet hade vi ett helt perfekt dygn. Att efter alla åkt hem kunna gå iväg, få andas ut och prata ut med varandra. Det går inte beskriva vad jag känner, hur jag känner.. Ni är värda er vikt i guld! En stor kram och ett ännu större tack till er alla!




    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Svar på tråden Vår bröllopsnatt! :)
  • Vickym­b
    Äldre 15 Aug 07:47
    #1

    Han aldrig vara med innan tråden stängdes ner...men jag hoppas ni fick en underbar dag!

  • Pinkgr­ape
    Äldre 15 Aug 07:49
    #2

    Tack, det fick vi verkligen :D


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Future Mrs S
    Äldre 15 Aug 11:53
    #3

    Hann inte heller in i tråden men det gick ju uppenbarligen bra! ;D Grattis!

  • Pinkgr­ape
    Äldre 15 Aug 11:56
    #4

    Ja, herregud vad det blev bra :D Jag kan inte sluta säga tack till alla!


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Elila
    Äldre 15 Aug 12:09
    #5

    Människor är fantastiska! Va härligt att ni fick er bröllopsnatt... Stort grattis till bröllopet också, hoppas allt var precis som ni önskat!

  • Äldre 15 Aug 12:25
    #6

    Åh, vad härligt.

  • Oniq
    Äldre 15 Aug 12:28
    #7

    *Gapflabb*
    Trodde nästan att pinsamma detaljer skulle skrivas här med den rubriken.

    Kul att allt ordnade sig.


    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Pinkgr­ape
    Äldre 15 Aug 12:41
    #8

    Hahaha ptja, har faktiskt inga pinsamma detaljer att dela med mig av, så ni kan vara lugna på den fronten :P Vi gav varandra en kram, en puss och sedan satt vi och pratade. Öppnade alla kort vi fått, läste i gästboken och sedan somnade maken i fåtöljen :P


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Styrka
    Äldre 15 Aug 21:16
    #9

    Det var så lite så!

    Det är verkligen ingenting jag gör ofta, men ibland väcks liksom empatin och låter sig inte tystas av Jante.
    Det var så roligt att vi blev så många, vilket gensvar det blev! Jag gick omkring och log hela dagen som tråden hann vara uppe. Det är så härligt att se osjälviska människor som vill hjälpa okända medmänniskor i en hjärtefråga som vi alla härinne delar. Det är ju av samma anledning man delar med sig av tips, right? Man vill hjälpa till, sprida lite glädje. Och dina tips har hjälpt många härinne kan jag meddela! Och sparat många kronor och mycket tid oxå.

    Kul att få se bilder, kan riktigt föreställa mig er drösa ned i fåtöljerna, skratta trött och hålla handen... Gud, vad kul att få bidra, än en gång STORT GRATTIS!!

  • Pinkgr­ape
    Äldre 16 Aug 09:48
    #10

    Åh, nu börjar tårarna rinna igen.. Styrka, en sådan fin människa du verkar vara :) Ja, detta är något jag verkligen aldrig kommer glömma! Pricken över i:et på vår bröllopsdag och allt tack vare er tjejer, underbart :D


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
Svar på tråden Vår bröllopsnatt! :)