• Jeaneettes

Vad tycker ni om mina inbjudningskort?

Ska ha ett höstbröllop och suttit och gjort dessa inbjudningar, vad tycker ni är det för mycket?
  • Svar på tråden Vad tycker ni om mina inbjudningskort?
  • AnnaAK

Mönstret är skithäftigt och det passar verkligen höst. men jag tror att blommorna inte passar in och gör det för mycket. om man tittar på en av de som ligger under och där blommorna inte syns så är de mer harmoniska..  det är mycket mönster på varandra över huvud taget men det funkar... utan blommorna skulle jag säga.
    Men har du redan gjort alla så tycker jag att du lämnar det som det är... sjukt jobbigt att göra om. och det kanske blir limfläckar. :)

• Jeaneettes

Tack för svaret :) jag har inte gjort alla. plus det är dubbel häftad tjep ;)

Satt nyss och prata med min vän men vet inte vad jag tycker om det inte är blommor. värt att tänkas på. hoppas fler svarar så jag får mer feedback :)

• fruhgan

Jag skulle slopa det röda mönstret/röda bakgrunden innanför "ramen" och slopat den svarta (?) rosetten. Jag tycker att du ska ha gul bakgrund, behåll den fina sirliga "ramen" i guldfärg, ha en större guldfärgad eller knallgul blomma i hörnet ner till höger och så skriver du texten i guld eller rött.

• Wintercandles

Verkligen unika och fina :) Gillar dem.

• FelizLane

Jag tycker också att det är lite to much.... Less is more.... ;P Om du har blommorna tycker jag du ska ha en pärla i dom i mitten inte snyggt med bara hålet.

• Bellabong

Jättefina tyckte jag =)

Svar på tråden Vad tycker ni om mina inbjudningskort?