• Nephel­e
    Äldre 13 Aug 10:47
    1424 visningar
    2 svar
    2
    1424

    Varför kan jag inte se bilderna?

    Har jag missat något, eller varför kan jag se så få bilder i folks album? Många gånger står det att någon har kanske 40 bilder, men antingen har jag inte behörighet? (hur får man det? är det verkligen SÅÅ många som har stängda album?), eller så ser jag kanske 2 bilder av de 40, eller av 105 eller vad det nu kan vara. Det känns så frustrerande. Gäller ju inte ett fåtal personer utan nästan allas sidor jag går in på (ytterst få undantag).
    Dessutom stör det mig att man måste backa för varje bild man kollar på, att de inte kommer upp i en egen ruta där man kan bläddra såsom på Familjeliv.

  • Svar på tråden Varför kan jag inte se bilderna?
  • Äldre 13 Aug 11:02
    #1

    Ja, det är så att man måste ställa in att andra ska få se ens bilder, vilket har varit kångligt länge. De allra flesta upptäcker att de har dolda album när de har skrivit i någon tråd om en bild i deras galleri och någon annan svarar att det inte går att se bilderna. Men jag vet många (mig själv inräknat) som har krånglat med inställningarna och flera gånger trott att man gjort bilderna offentliga, men sedan har det visat sig att det inte är så ändå.

    Om du kan se ett par av bilderna så kan jag tänka mig att de andra kanske är äldre och fortfarande ligger dolda med de gamla inställningarna.

    Ang att bilderna inte kommer upp i en egen ruta, så gjorde de det förut, men efter omarbetningen av hemsidan så är det inte så längre. 

  • Nephel­e
    Äldre 13 Aug 15:03
    #2

    Tack för svaret! Synd att det är så... :S Kan ju vara inspirerande att se andras idéer.

Svar på tråden Varför kan jag inte se bilderna?