• Hoffsennanen Tottoplex

    Överraskning

    Hej brudar! Min sambo fyller år den 24/8 och han vill verkligen inte vara hemma då han inte gillar att fylla år. Så han kommer troligtvis ta ledigt och gömma sig nånstanns! Så nu tänkte jag att jag ska planera något istället vi skulle egentligen åkt till Liseberg men det är ju tydligen stängt:-/ vi ska i vilket fall äta i Gbg på kvällen. Vi har nära till Varberg, Borås, Göteborg osv. Så att ta sig är inga problem vet bara inte vad jag ska hitta på... Han hatar shopping! funderat på spa men det är svindyrt:-S tack på förhand!

  • Svar på tråden Överraskning
  • Kattpoet

    Universeum är väldigt trevligt, ett ställe jag trivs på  och sedan finns ju ett flygvapen museum  om det skulle vara något han gillar.

    Gillar han öl så finns ju http://www.golden-days.com/  och även om han  inte gillar  shopping så en tur till extreme food kan ju alltid vara skoj för honom, om gillar  hotsåser, habanero popcorn baconaise och sådant.

  • izredam
    Kattpoet skrev 2011-08-11 15:31:05 följande:
    Universeum är väldigt trevligt, ett ställe jag trivs på  och sedan finns ju ett flygvapen museum  om det skulle vara något han gillar.

    Gillar han öl så finns ju www.golden-days.com/  och även om han  inte gillar  shopping så en tur till extreme food kan ju alltid vara skoj för honom, om gillar  hotsåser, habanero popcorn baconaise och sådant.
    Åh, extreme food <3 Och Universeum <3 Jag saknar att bo nära Gbg.
  • Kattpoet

    Vi var där förra helgen och jag tog maken till  English shop, extremefood och sedan universum.  Även om inte  gillar att handla så är ju saluhallen  helt underbar.

  • hortensia

    Letsdeal.se har idag erbjudande på Segway - halva priset för 2 timmar. Det kan vara kul Skrattande Jag funderar på att köpa till min man.

  • KakanMackan

    Ni MÅSTE åka till ett underbart hotell! Vi var där i helgen, hade rund säng och egen takterass =) Med utsikt över sjön!! Det fanns bastu vid vattnet mm Googla på Nääs fabriker, ligger i Lerum, 20 min från Gbg. Såå fint!!!!!

  • izredam
    Kattpoet skrev 2011-08-11 17:55:29 följande:
    Vi var där förra helgen och jag tog maken till  English shop, extremefood och sedan universum.  Även om inte  gillar att handla så är ju saluhallen  helt underbar.
    sånt kommer min m2b aldrig att palla - jag höll fast honom på en matmarknad i helsingfors i ett par timmar, han höll på att dö av tristess - men tillslut så gav hans systrar upp helt så vi fick åka och titta på någon borg istället >.< Men den var så liten i jämförelse med saluhallen. Åh, synd att man inte kan släpa färskvaror hur långt som helst...
  • Kattpoet

    Nja det mer att gå igenom saluhallen och sedan hitta något ätbart som man kan mumsa på, det gillar min make även om han ogillar att shoppa.

  • Kattpoet

    Men säg till honom att han får köpa minst tre konstiga korvar eller choklad och äta något gott.

Svar på tråden Överraskning