• ewaulrica

    skor för novemberbröllop?

    ni som gifter er i slutet på november, vad har ni tänkt er att ha i skoväg? gärna bilder, tack! :)

  • Svar på tråden skor för novemberbröllop?
  • förlovadflicka

    Jag gifter mig första oktober, så inte riktigt samma, men en grej jag kan tipsa om är att köpa två par skor, ett par för inomhusbruk och ett att ha ute. I slutet av november vet man ju aldrig hur vädret är, så kanske bäst att ha ett par vinteraktiga stövletter till hands, det kan ju faktiskt ligga snö på marken... Då vill man inte gå med sina högklackade skor med öppen tå :P

  • ewaulrica
    förlovadflicka skrev 2011-08-11 12:52:56 följande:

    Jag gifter mig första oktober, så inte riktigt samma, men en grej jag kan tipsa om är att köpa två par skor, ett par för inomhusbruk och ett att ha ute. I slutet av november vet man ju aldrig hur vädret är, så kanske bäst att ha ett par vinteraktiga stövletter till hands, det kan ju faktiskt ligga snö på marken... Då vill man inte gå med sina högklackade skor med öppen tå :P


    min fasa är om det är snöslask.... torrt väder är ju ok, men inte slask! :) köper nog skinnpumps som funkar ute i slask också kanske. och stövletter om jag hittar några billiga :) har ett par favoriter på kängor också..
  • förlovadflicka
    ewaulrica skrev 2011-08-11 12:59:09 följande:
    min fasa är om det är snöslask.... torrt väder är ju ok, men inte slask! :) köper nog skinnpumps som funkar ute i slask också kanske. och stövletter om jag hittar några billiga :) har ett par favoriter på kängor också..
    Mm, se till att impregnera dem för att vara på den säkra sidan. Det är jobbigt, vädret kan ju verkligen vara hur som helst! Jag är nästan inställd på att det kommer regna... Hm, det kanske förklarar paraplyet för 350 kr... Kära nån! :P
  • ewaulrica

     



    ha ha... miss i planeringen...;) här är kängorna iaf.

  • förlovadflicka

    Åh, de är ju underbara! Brukar inte gilla sådana med snörning men de här var bedårande! :)

  • Future Mrs S

    Jag kommer nog ha converse ute och inne kommer jag ha dessa:



    Tror att det är bäst att satsa på ett par inne och ett par uteskor annars blir det nog jobbigt..
    Hade tänkt ha gummistövlar men nej det blir converse :) Jag brukar gå i tygskor året runt så jag oroar mig inte för att frysa om fötterna ;D
     
Svar på tråden skor för novemberbröllop?