• CinderellaStory

Festlokal utanför Stockholm!

Hej!
    Jag och min fästman är mitt uppe i att leta festlokal i Stockholmsområdet (gärna söderort men centralt/skärgården går också bra) och behöver all hjälp vi kan få av tips och idéer!

Vi har tänkt oss en ganska stort bröllop på 120-150 personer och därför behövs en stor lokal till detta.
    Vad det gäller mat har vi ännu inte bestämt om vi vill att det ska ingå eller om vi fixar det själva så alla förslag är välkomna!

Någon som har någon bra idé?  

Tack! 

• Svar på tråden Festlokal utanför Stockholm!
  • CinderellaStory

Tack!

Vi har inte jobbat färdigt med budgeten än, så vi vill ha tips på både dyra och billiga lokaler att ta inspiration från och sedan arbeta ut om vi tycker att det är värt att lägga ut mer pengar på en fantastisk lokal eller om vi ska hyra en tom lokal att jobba med för att komma undan billigare. 

• CinderellaStory

Tack!

Jag har varit och kikat på båda sidorna men inte hittat någon lokal som är stor nog och faller in i min smak tyvärr. Men det är nog värt att ta en grundligare titt! Så, tack :)

• CinderellaStory

Oj hej och hå!

Tack så jätte mycket! Precis vad vi behöver!  

• CinderellaStory

Någon som har koll på om det finns en stor TOM lokal (gärna ljus) som är helt omöblerad att hyra?

Svar på tråden Festlokal utanför Stockholm!