• AnnaJacob

Instrument under vigseln??

Jag är bara lite nyfiken på vad ni har tänkt på att ha för instrument under själva vigseln?

• Svar på tråden Instrument under vigseln??
  • AnnaJacob

Vi ska gifta oss utomhus, så orgel är ju uteslutet..men fiol känns ju ganska så givet..=)
    Frågan är så bara vad vi ska ha för andra instrument...=)

• förlovadflicka

Som cellist kan jag ju rekommdera cello, som är världens bästa istrument ;)

Till vigseln ska vi dock ha piano och två fioler men på kvällen samma sättning+ en cello :)

• förlovadflicka
    AnnaJacob skrev 2011-08-08 19:28:08 följande:
    Vi ska gifta oss utomhus, så orgel är ju uteslutet..men fiol känns ju ganska så givet..=)
    Frågan är så bara vad vi ska ha för andra instrument...=)
    Till det stycket du skrev om i den andra tråden är ju piano ganska oumbärligt måste jag säga, kanske kan man fixa ett elpiano? :)
  • AnnaJacob
    förlovadflicka skrev 2011-08-08 20:54:27 följande:

Som cellist kan jag ju rekommdera cello, som är världens bästa istrument ;)

Till vigseln ska vi dock ha piano och två fioler men på kvällen samma sättning+ en cello :)

Jag har fortfarande våra mail i tankarna, och jag kan lova att jag kommer höra av mig till dig snart igen! =)
    Jag ville bara först boka vilka instrumet vi ska ha, och sen kanske du kunde hjälpa mig!! *håller tummarna*

Jag har kontaktat en musikhögskola som ligger ganska nära där var vi ska ha bröllopet och de sätter jättegärna upp en lapp till mig om musiker. Jag tänkte att det kanske kunde bli lite billigare än att hyra in en stråkorkester! =)

Så därför ville jag kolla läget lite på vad för typ av instrument jag ska fråga efter.! =)
Svar på tråden Instrument under vigseln??