• Anker

Skyddsrummet

Hej,

Jag har precis börjat leta lokal för vårt bröllop i juni och jag hittade Skyddsrummet på söder i Stockholm som lät precis i min smak.
    Kanske har jag turen att hitta rätta lokalen på första träffen, men jag är ändå väldigt nyfiken på om det är några som har goda eller dåliga erfarenheter av det stället att dela med sig av.

Så tacksam för svar!

MVH A 

• Svar på tråden Skyddsrummet
  • Eimi147

puffar.. då vi också tittar på just ksyddsrummet men vill veta om ngn har varit på bröllop där. Har ni varit och tittat på lokalen? Jag ahr endast haft mailkontakt med dom. ska eventuellt kolla på den nästa vecka.
    har ni tittat på ngn annan lokal? jag tycker att det är så svårt att hitta. Vi vill ju helst hitta en festvåning där man kan kan ta med både mat o dryck.

• Eimi147
    Camste skrev 2011-09-06 12:19:06 följande:

Nån som vet vad det kostar att hyra den?

31.000 inkl ¨moms . men jag ska få mer info på måndag då jag ska dit på visning :)
  • Camste

Fick ett pris på 25000 kr på mailen. Tycker dock, att det är väldigt dyrt bara för lokalen.

• Eimi147
    Camste skrev 2011-09-06 22:44:18 följande:
    Fick ett pris på 25000 kr på mailen. Tycker dock, att det är väldigt dyrt bara för lokalen.
    det är exklusive moms. fick samma pris via mail. det är faktiskt dyrt. det tyckerjag med. därför vill jag se om man får en wow faktor när man väl se den.. 
  • TheD

Av bilderna att döma så var det fint....men bilder är ju bilder och behöver inte alltid göra rättvisa när verkligheten visas :)

Hoppas ni gillar det.

• Eimi147

vi var och tittade på lokalen igår. jättefint verkligen men lite bökigt att ta si dig allmänt då de håller på och bygger däromkring. jag fick en ok känsla av det.. men vi kände väl att det verkade som de inte var vana med just bröllopsmiddag/fester. så vi hoppar nog det. däremot gillade vi tvålpalatset :)

Svar på tråden Skyddsrummet