• E090422

Mannens svensexa

Nu har min blivande hämtats av sitt stora kompisgäng! Klockan 7 imorse var de här och hämtade upp honom.

Vet att de skulle iväg till poledancing nu, sen ikväll ska de vara på landet och äta och dricka. Får träffa honom imorgon :)

Jag hade min möhippa för en månad sen, helt underbar, picnic i det gröna, behandling till mig och tärnan samt massa god mat och utgång på kvällen. Fick sälja kramar, godis och pussar på kinden under dagen också. :)

• Svar på tråden Mannens svensexa
  • Pinkgrape

Åh, vad spännande :D Hoppas att han får en riktigt bra dag! Och att du får hem honom imorgon ;P (Tänker på Baksmällan-filmerna)

Min blivande åker iväg på sin svensexa om inte fullt en timma. Han vet ju dock inte om något såklart. Hans kompisgäng har dock tänkt dricka öl och fiska tror jag. Min blivade skulle definitivt inte uppskatta något som poledancing, gå på krogen, skämmas ut på stan eller liknande. Är så glad att hans vänner hittat på något som han verkligen kommer uppskatta :) Min blivande har oroat sig så mycket över svensexan just pga det och jag har sagt att jag lyckats övertala hans vänner att inte ordna någon :P hihi

Själv får jag kanske min möhippa efter bröllopet (gifter oss nästa helg). Den var tänkt förra helgen, men det var inga av tjejerna som hade tid då. Har tidigare inte brytt mig så mkt om det, men nu, när sambon snart ska iväg, så känns det faktiskt lite trist. Nåja..

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • E090422

Har pratat med honom nu under dagen, då hade de kört paintball och badat.

• Pinkgrape

Det låter ju faktiskt riktigt roligt :) Jag tror att min också har badat, då de bad honom packa badbyxorna när de hämtade honom :P Jag har dock inte fått prata med min. En av hans kompisar ringde dock tidigare ikväll.

"Heeeeeeeeeej! :D"
    - Ja, hej?
    "Du.... din sambo ligger och spyr. Det blev visst lite mycket.."
    - Va fan säger du?
    "Han ligger avsvimmad på toagolvet och kan typ inte prata."
    (Blodet börjar rusa och jag blir skitnervös)
    - Jaha...?
    "Vad ska vi göra? Vart är du?"
    (Börjar typ skrika)
    - Ja, jag och lillan är på affären och handlar lite. Men i helvete, om ni supit ner honom så pass, så måste ni ju ta ansvar för det och fixa det!"
    "Hahahaha luuugn, jag bara skojar!"
    - Va? Men åååh... jag blev riktigt rädd där!
    "Litar du inte på oss?"
    - Jo, det är ju precis det jag gör, så om ni ringer och säger något sådant, så måste det ju vara sant!
    "Hehe jaha. Ja, han ville iaf bara skicka en godnattkram till lillan. Ni får ha det så bra."

Jag trodde ju att jag skulle bli tvungen att åka raka vägen till akuten :P

• Happy72

Ohhhh fyy!!! Min man e oxå iväg och jag är med lite nervös...med tanke på att de var !8 st så är risken stor att det finns nån "lustigkurre" som ska försöka fylla honom....

• E090422

Nämen usch!! Skulle reagerat likadant!!

Jo jag blev bedd att packa badkläder och extrakläder, sen åkte jag förbi landet en snabbis med långbyxor, kuddar, tandborste och alvedon, får nog åka dit imorrn med lite bakismat till herrerna :)

• Pinkgrape

Ja, jag tror de är ca 10 pers på min sambos svensexa, men jag vet (tack vare att en av dom inte kunde hålla sig ifrån facebook) att de är hemma hos en av killarna. Det känns rätt skönt att veta :) Har dock frågat flera gånger när jag får hem honom, men ingen kan svara på det. Tänker för lillans skull, om pappa skulle stappla in mitt i natten.

• Johannaz

va roligt, haha! min e oxå på svensexa nu och dom åker vattenskidor mer vet jag inte :) dom har varit borta hela dagen och nyss fick jag ett inlägg på facebook av ena killen "jag har några bilder på din blivande man som du bör se!!!"

har fortfarande inte sett dom haha. Min blivande svägerska ringde nyss oxå och ville mer än gärna se dom bilderna, men vem vet dom kanske dyker upp på bröllopet :O 

• E090422

Har fått hem min sambo, full med blåmärken på kroppen, men inte i ansiktet som tur är!

Han har haft e superdag! 6 dagar kvar till vigseln, nu blir det vila för honom och jobb för mig :)

• Yoyi

Är lite orolig för min blivandes svensexa. Hans kompisar kan typ inte tänka sig in i en annan människas situation, vilket oroar mig en aning. De tycker det är kul att sjkuta någon med painball-kulor direkt på huden och andra liknande grejer. På något sätt verkar det som att folk tycker det är OK att näst intill misshandla någon bara för att det är svensexa!

Svar på tråden Mannens svensexa