Fler som haft problem med Bröllopshuset i Linköping?
Är så irriterad på Bröllopshuset i Linköping för hur de behandlat mina tärnor.
Mina tärnor har inte haft något annat än problem med dem och nu sitter dem med varsin klänning som är på snudden förkorta, alldeles för tajta precis under bysten så de har problem att andas och över bysten skulle de sys in lite för att de inte ska visa hela härligheten om de böjer sig framåt men det är inte fixat.
Så ledsen för deras skull. Jag och min blivande gifter oss nästa helg så det finns ingen tid för dem att fixa till felen.
Jag som är planeringsfreak sade åt dem att vara ute i god tid och det var dem verkligen och fick t o m beröm för detta. Klänningarna kom och dem åkte dit för att prova och allt som skulle fixas disskuterades. Jag var även med då för jag var så nyfiken på hur klänningarna såg ut och blev glatt överraskad. Superfina.
Sedan började allt krångel. Mina tärnor började ringa för att höra om klänningarna var klara när det började närma sig bröllop men de var aldrig klara och personalen de prata med var nonchalant och otrevlig. Mina tärnor sa alltid att de ville att dem skulle bli klara i tid så dem kunde hinna pröva dem ifall någon mer ändring behövdes och personalen sa då kort att det var inga problem. Igår fick de äntligen hämta sina klänningar och de blev väldigt besvikna.
Längden på klänningarna är inge stort problem för mig då vi inte har ett kyrkligt bröllop men tycker inte det är skoj för mina tärnor om klänningarna sitter så tajt under bysten att det är svårt att andas. De ska ju sitta på ett tag så vore ett plus om de även var bekväma.
Behövde babbla av mig lite. Jobbigt att sitta uppe i stockholm och inte kunna hjälpa dem.