• Fröken Söt

Noter "i was made for loving you" med Maria Mena

Någon som vet var jag kan hitta gitarrnoterna till Maria Menas version av "i was made for loving you"?

• Svar på tråden Noter "i was made for loving you" med Maria Mena
  • förlovadflicka

Vad vill du att noterna ska innehålla? Melodin eller bara gitarrkomp? :)

• Fröken Söt

Tja... Det som behövs för att någon ska kunna spela den på gitarr. Flört
    Jag spelar själv inte något instrument, och vi har inte helt löst det med musiker ännu och därför kan jag inte fråga någon just nu vad personen i fråga vill ha. Tjejen som ska sjunga har bara sjungit till piano, så hon tror jag inte är till någon hjälp där.

• förlovadflicka
    Fröken Söt skrev 2011-08-02 23:03:40 följande:
    Tja... Det som behövs för att någon ska kunna spela den på gitarr. Flört
    Jag spelar själv inte något instrument, och vi har inte helt löst det med musiker ännu och därför kan jag inte fråga någon just nu vad personen i fråga vill ha. Tjejen som ska sjunga har bara sjungit till piano, så hon tror jag inte är till någon hjälp där.
    Ok, så det är någon som ska sjunga :) Jag skulle rekommendera att fixa antingen två gitarrer (en för basstämman) eller en el eller kontrabas, själva basstämman är ju det viktigaste i Menas version :)
  • Fröken Söt
    förlovadflicka skrev 2011-08-02 23:22:49 följande:
    Ok, så det är någon som ska sjunga :) Jag skulle rekommendera att fixa antingen två gitarrer (en för basstämman) eller en el eller kontrabas, själva basstämman är ju det viktigaste i Menas version :)
    Tja, jag tror att vi får vara glada om vi hittar en gitarr. För oss är sången viktigast.

Gitarristen får nog leta upp sina noter själv istället, blir nog enklast så.
Svar på tråden Noter "i was made for loving you" med Maria Mena