• SaJo19­81
    Äldre 2 Aug 14:22
    2977 visningar
    7 svar
    7
    2977

    Vårt bröllop i bilder!

    Den 23 juli blev vi man och fru Hjärta

    Ett urval av bilder från våran oförglömliga dag i Örsberg utanför Mellerud där vårat 1800-tals/bonna-bröllop gick av stapeln!

    sajo.blogg.se

    Tack till alla som gjorde vår dag till den bästa av dagar! 

  • Svar på tråden Vårt bröllop i bilder!
  • Akima
    Äldre 2 Aug 14:28
    #1

    så fint :D.
    Får ta och gratulera =)
    Min tur den 13/8 och jag längtar så =D 

  • SaJo19­81
    Äldre 2 Aug 14:51
    #2

    tack=) och lycka till själv, det kommer bli toppen!

  • nötmix
    Äldre 2 Aug 15:08
    #3

    Underbart bröllop! Era killar var underbart söta och du och din man var jättevackra!

  • Emblas Mamma
    Äldre 2 Aug 15:22
    #4

    oj! vad häftigt ni var klädda!
    Hur kunde ni bara komma på den idén? :D
    Riktigt fint och mysigt!


  • Jossis­81
    Äldre 2 Aug 16:19
    #5

    Oj så fint!! Grattis!! Såg att ni gifte er i Mellerud, är  ni därifrån? Själv ä jag från bäckefors!

  • SaJo19­81
    Äldre 2 Aug 18:11
    #6

    Jag älskar Jane austens böcker därav min outfit! Och nej vi är inte från mellerud, jag är från Göteborg min man från kungsbacka där vi också bor men min familj har sommarstuga med gångavstånd från kyrka o festlokal! Tack snälla ni för alla fina ord. Det var verkligen en toppendag, bara det att det hade regnat i flera dygn och så bara sprack upp en timme innan vigseln och blev strålande sol är ju helt fantastiskt! Blev verkligen glad när jag såg bilen vi skulle åka i, mina föräldra hade varit väldigt hemlighetsfulla om transporten och jag var lite orolig att det skulle bli en bil bara vanligt! Önskade häst och vagn men det fanns inte och få tag på där så det var verkligen det bästa alternativet :)

  • Akima
    Äldre 3 Aug 19:57
    #7
    SaJo1981 skrev 2011-08-02 14:51:56 följande:
    tack=) och lycka till själv, det kommer bli toppen!
    Tackar tackar =D
Svar på tråden Vårt bröllop i bilder!