Festvillan Tyresö, egen dricka egen mat,fint bra pris, trevliga. Scoutstugan norrviken. Scoutstugan Sollentuna Scoutstugan vårdkasen viksjö Hälsovillan Hässelby, superfint vid vattnet Vinsta gård Akalla by Eggeby gård flera olika storlekar Hässelby folkets hus Borgila, båt på södermälarstrand, suuperfint men dyrt Spånga folkan Rinkeby by Viby gård, Sollentuna Folketshus åkersberga Anna whitlock, ligger inne i stan.. Dock lite restriktioner på hur länge man får spela musik Trappan i Vällingby Hm vad mer... Överjärva gård En som jag inte minns namnet på i Täby, en stor lokal. En lada ute vid Täby kyrkby, minns inte heller namnet, går att göra riktigt läcker men det måste ju vara sommarbröllop och varmt! Lokal vid pampas marina, Helenas krog kanske det hette? Skälbygård (guldklimp men bokas upp fort) blå hatt, fixar mat du fixar dricka Pålsunds matsal Alviks matbod, fint. Egen dricka de fixar mat. Sen har jag två på söder som jag inte heller minns namnet på, den ena en lite äldre antik lokal och det andra mer sån festsal i folkets hus.. Hmm. Det var nog de jag kom på för stunden! Nu har du lite att googla på...!