• jenniejummie

Åååååå, fjärilar i magen!

Har såååå många fjärilar i magen så den snart sprängs!!

Det är bara tre personer som vet om att vi ska gifta oss. Jag postade inbjudningarna i fredags, så de kommer nog dimpa ner i brevlådorna imorgon..... Jag dööööööör!!!!! Jag är sååå nervös. Tänk om alla blir jättearga för att vi inte har sagt ngt...

Skulle du bli arg om du helt plötsligt fick en inbjudan av en nära släkting, syster t ex, eller skulle du bara bli glad?

Jag kissar på mig snart...

Kräks
  • Svar på tråden Åååååå, fjärilar i magen!
  • Cantaton

Jag skulle bara bli jätteglad. Varför bli arg när jag blir inbjuden? Hoppas ni får många härliga kommentarer och lyckönskningar!

• marimekko86

Jag och min blivande gjorde exakt samma som ni. Bara toastparet och brudföljet visste om bröllopet, ingen annan, inte ens våra föräldrar och jag var sjukt nervös när vi postat inbjudningarna.!

ALLA har blivit glatt överraskade och bara sagt positiva saker och gratulerat oss och sagt att de längtar till bröllopsdatumet. Våra föräldrar blev hur glada som helst och riktigt överraskade.

Oroa dig inte för att folk kommer bli arga, de kommer bli glada Men räkna också med att många inte kommer höra av sig alls. Många har inte grattat oss eller hört av sig...och det är tydligen väldigt vanligt att många inte hör av sig. Däremot har vi hört genom andra vänner och släktingar att de är glada och förväntansfulla, de har bara inte sagt det till oss.

Svar på tråden Åååååå, fjärilar i magen!