• Dannis

Hjälp mig välja hårfärg!

Nu är det mindre än fyra veckor kvar tills jag blir en gift kvinna, det är alltså hög tid att bestämma vilken nyans jag vill ha håret i.

Jag har alltid varit en sån som byter hårfärg stup i kvarten och trivs bra i det mesta. Men jag har ingen aning om hur jag vill ha håret på bröllopet.

Så snälla kom med smakråd!

(4an är så som mitthår ser ut idag)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp mig välja hårfärg!
  • TheD

Personligen älskar jag nr 2 :)

1 & 3 ser lte...hm fel ut eller vad jag ska säga haha

• förlovadflicka

Tycker nr 4 ser mest naturlig ut, är det nära din naturliga hårfärg? :) Du kan ju alltid sätta i en toning i samma nyans för att få lite mer glans :)

• marimekko86

Som frisör kan jag ju säga att du enligt bilderna ser ut att ha ganska kalla toner i dig. Alltså passar du bra i lite kallare nyanser även på håret. Alternativ nr 4 tycker jag är det alternativ som framhäver dina drag allra bäst. Du ser varken blek eller onaturlig ut i den färgen. Så jag skulle satsa på en askigare färg. Du skulle nog kunna ha en eller två nyanser ljusare också, så länge dem inte övergår i för varma toner.

Man borde tycka att jag skulle veta hur jag vill ha mitt hår...men ICKET! Jag har grym beslutsångest på färg, frisyr osv....Lycka till

• Aleta

Det jämna resultatet just nu måste tyda på att du är snygg oavsett hårfärg!

• FelizLane

nr 4 med eventuelt lite ljusare slingor

• 2011bröllop

Tycker nr 4  o kanske några ljusa slingor  i det

• Tilia

Jag skulle säga fyra med kanske två olika nyanser på slingor nån mörkare och nån ljusare. Håller med marimekko86 om att du ska ha kalla färger!

• Dannis

Tack allesammans! Glad

Det lutar åt att det jag bara lägger i lite ljusa slingor. Hade förresten ingen aning om att jag hade kalla färger, har så svårt att se sånt. Någon som är bra på ansiktsformer som kan berätta vilken form jag har?

• Fracklands

Fyran med några två-slingor röstar jag på! Det är ungefär som mitt ser ut inför bröllopet 13e augusti!

• Annooo

Röstar på nr 2.. Tycker absolut du ser vackrast ut i den färgen och det ser mest naturligt ut.. :)

• niamh

Tänk vad olika man kan tycka, hihi. Personligen tycker jag 1:an var helt fantastiskt vacker på dig, den färgen tog fram dina ögon så himla fint. 2:an tycker jag får dig att blekna bort, jämfört med de andra.

• lilja
    marimekko86 skrev 2011-07-31 20:57:31 följande:
    Som frisör kan jag ju säga att du enligt bilderna ser ut att ha ganska kalla toner i dig. Alltså passar du bra i lite kallare nyanser även på håret. Alternativ nr 4 tycker jag är det alternativ som framhäver dina drag allra bäst. Du ser varken blek eller onaturlig ut i den färgen. Så jag skulle satsa på en askigare färg. Du skulle nog kunna ha en eller två nyanser ljusare också, så länge dem inte övergår i för varma toner.

Man borde tycka att jag skulle veta hur jag vill ha mitt hår...men ICKET! Jag har grym beslutsångest på färg, frisyr osv....Lycka till
    Tycker oxå som frisör att nr. 4 passar dig bäst!

marimekko86 - det är precis samma här, finns inget som jag känner mig så nollställd inför som frisyren. Man skulle kunna tycka att det ska vara det enklaste, men jag tror man är så mättad på brudfrisyrer så man blir helt nollställd.
    * 21 juli 2012 *
  • andersson1970

Hahaha..bara jag och en till som tycker 1.an där dna vackra ögon kommer fram!?

• STÅL

Jag tycker också ettan.

andersson1970 skrev 2011-08-08 17:36:25 följande:
    Hahaha..bara jag och en till som tycker 1.an där dna vackra ögon kommer fram!?
  • baby freeze

Jag tycker att du är väldigt fin på alla bilderna (tvåan är lite mer slätstruken än de andra dock), men röstade på 4:an. Jag tycker inte att du ska göra ljusare slingor, för i mitt tycke så kommer dina ansiktsdrag fram bäst på de bilderna där ditt hår är lite mörkare. Men det är min lilla åsikt.

• Erika83

Jag röstade på nr 2. Snygg färg på dig.
    Jag är precis likadan när det gäller att ändra hårfärg, har med haft det mesta och trivs i de flesta färger. Så jag har oxå lite dilemma ang. vilken färg jag ska ha på bröllopsdagen. Men jag har 1 ½ år på mig att bestämma mig... Cool

• Annooo
    Annooo skrev 2011-08-02 12:44:58 följande:

Röstar på nr 2.. Tycker absolut du ser vackrast ut i den färgen och det ser mest naturligt ut.. :)

röstar åter igen.. NR 2..
    Hårfägen på nr 4an ser dassig ur tvättad ut..

Du får tala om vilket som "vann" sen :)
  • Erika83

Alt. nr 4 med lite slingor i så det blir lite skiftningar o nyanser. Antingen åt det varma eller kalla hållet beroende på vilka nyanser du passar bäst i...

Svar på tråden Hjälp mig välja hårfärg!