• Tinzi

Vart hittar jag dessa små hinkar?

Någon som vet vart man kan hitta dessa vita hinkar? (längst ner till höger i bild)

• Svar på tråden Vart hittar jag dessa små hinkar?
  • Lucia05

Kanske i en blomsteraffär?

• Tinzi
    Lucia05 skrev 2011-07-29 20:56:15 följande:
    Kanske i en blomsteraffär?
    Letat & letat :( de hade gröna på Ica maxi, men pyttttte små :(
  • Sessan67
    Tinzi skrev 2011-07-29 20:57:20 följande:
    Letat & letat :( de hade gröna på Ica maxi, men pyttttte små :(
    Har du tittat på något Plantagen? Tror att jag sett liknande där, fast det kan ha varit ett tag sen!
  • Hipo1

Du kan ju spraya de vita med sprayfärg om du inte hittar de i vitt. Finns billigt på tex clas ohlson

• Tinzi
    Hipo1 skrev 2011-07-29 21:06:52 följande:
    Du kan ju spraya de vita med sprayfärg om du inte hittar de i vitt. Finns billigt på tex clas ohlson
    Bra tips! tack:)
    Sessan67 skrev 2011-07-29 21:05:56 följande:
    Har du tittat på något Plantagen? Tror att jag sett liknande där, fast det kan ha varit ett tag sen!
    Nej där har jag inte kollat ännu,men jag ska :;) tack!
  • Fracklands

Jysk eller Rusta har ju alltid en massa skräp (förstå mig rätt), och de tar ju in lite olika partier av saker som inte säljs på annat håll. Har du kollat typ Coop byggmarknad eller liknande?

• nötmix

Jag har sett dessa på ebay, men de kostar en hel del spec. i portot. De är små, som favoursaskar.

• Darling Daisy

Jag har sett såna på milanoo eller dhgate, tror jag. Säljs som favoraskar, var nog ganska billiga om jag minns rätt.

• Guffi

Ser ur som såna hinkar de säljer myggljus i... Kolla runt på alla möjliga ställen.. Citygross, MAXI, som några nämnt, blomsterhandlare, rusta, jysk m.m.... Lycka till!

• Kattpoet

Eller kolla länken jag la, det finns mer hinkar i olika färger och storlekar där och de är inte apdyra heller!

• hjgs
    hjgs skrev 2011-08-04 13:09:24 följande:
    www.pinkproducts.co.uk/table_decorations/favo...

har nyss lagt en beställning på såpbubblor därifrån
    glöm min länk galet dyr frakt avbröt min beställning när jag kom så långt haha helt sjukt skulle bli 1491:- för 50 st såpbubblor....
Svar på tråden Vart hittar jag dessa små hinkar?