• nr 5

persisk/svensk mix?

Hej!

Vi har funderat på att ha en dj som kan mixa "svensk" och iranie musik på bröllopet...är det några som har hyrt nån bra? Vi bor i Skåne och de enda vi råkat på har varit från Gbg.
    Hur har ni gjort med musiken? Tacksam för alla tips!

• Svar på tråden persisk/svensk mix?
  • Zeppan

Vart i skåne bor ni? jag känner en bra discjockey för det tror jag, men han är stockholmsbaserad så beror väl lite på hur det ser ut och vilket datum ni gifter er! :P

• nr 5

Bor nära Malmö...stockholmbaserad? är det inte krångel för personen då? Är han/hon bra på att mixa iranie/svensk musik? Vi har precis börjat planera...så det är nån gång nästa sommar vi har tänkt.

• Zeppan

Ja, han har spelat på ett par persiska, iranska samt sydamerikanska bröllop, även om det inte är det han normalt kör så vet jag att han lyckats bygga upp en riktig ordentlig samling av låtarna. och som dj är han en av de vassaste jag vet om så där kan jag iaf rekommendera han!

men om du vill så kan du mejla honom på alexej@beatmatch.se o fråga om han är sugen, vet att han tagit ett bröllop i göteborg förut iaf!

• nr 5

Ska höra av mig till honom...tack för hjälpen! Om nån känner nån från skåne trakten så skriv gärna! =)

Svar på tråden persisk/svensk mix?