• Höst2011

Bra DJ i Värmland

Vi gifter oss i Ransäter i oktober och har fest och middag på Ransäters hembygdsgård. Är det någon som känner till någon bra DJ som kan få igång dansgolvet på kvällen?

Vi har varit på 6 bröllop det senaste året och de bästa festerna har varit när en DJ har skött musiken. Vi vill ha en stor härlig fest -> vi vill ha en bra DJ.

Hoppas någon här kan rekommendera någon.

• Svar på tråden Bra DJ i Värmland
  • Kattkvinnan

Min sambo, Daniel Stålhammar är DJ och bor i Karlstad. Han spelar på en del bröllop, andra fester och varannan vecka på BMB i Karlstad.

Huruvida han är bra är jag väl inte rätt person att svara på.

kontakt: daniel@steelhammer.se

• lindahhh
    Lars Dj Boda skrev 2011-07-28 18:31:03 följande:
    Jag skulle kunna ta denna spelning men läs gärna mer om mig och monna tjänster på www.djdirekt.se
    Ni som fundera på att ha en Dj på eran fest får gärna gå in på min hem sida. www.djdirekt.se och läsa mer om mig
    inga prisuppgifter?
  • Lars Dj Boda

Jag lämnar en offert när jag får en förfrågan, jag har olika spelpaket och efter min erfarenhet så föredrar kunder att skräddasy sitt paket så att det passar deras bröllop så bra som möjligt.

lindahhh skrev 2011-07-28 22:35:49 följande:
    inga prisuppgifter?
    Ni som fundera på att ha en Dj på eran fest får gärna gå in på min hemsida: www.djdirekt.se och läsa mer om mig.
Svar på tråden Bra DJ i Värmland