• CarolineAh

Bolero/kavaj till brudklänning

Jag letar efter en kort kavaj eller en bolero till en brudklänning som jag eventuellt kommer att köpa. 

Här är klänningen :

Är det någon som vet vad som kan passa? 
    En vit kort kavaj som går till precis under bystenn tror jag skulle passa. Hög krage hade också varit fint :) Förslag?  
  • Svar på tråden Bolero/kavaj till brudklänning
  • Topsy

Jag skulle ha satsat på en Bolero så att det fina arbetet under bysten inte försvinner.Det finns Bolero att köpa som ha en söt ståkrage.

• CarolineAh

Tack för hjälpen!  Är det någon som vet var man kan få tag på en vit finare kort kavaj?

• fruhgan

Vad har du för storlek? Är klänningen vit eller ivory?
    Jag köpte nämligen både sjal och bolero till vårt bröllop men använde inget av det...Du kan köpa den om du vill? Det är storlek small/strl 36 i ivory. Om jag inte minns fel så är det denna jag har: www.wed-shopping.com/se/article.php3&productid=E1043

• CarolineAh
    fruhgan skrev 2011-08-13 20:43:28 följande:
    Vad har du för storlek? Är klänningen vit eller ivory?
    Jag köpte nämligen både sjal och bolero till vårt bröllop men använde inget av det...Du kan köpa den om du vill? Det är storlek small/strl 36 i ivory. Om jag inte minns fel så är det denna jag har: www.wed-shopping.com/se/article.php3?wed=6&pr...
    Klänningen är  vit  och jag vill ha en bolero eller kavaj i samma färg. Letar också efter en med långa ärmar. Men tack ändå! :) 
Svar på tråden Bolero/kavaj till brudklänning