• albert1974

    Bra fotoböcker?!

    Hej allihopa!

    Vi har varit gifta i en månad nu och vi har precis fått våra bilder från fotografen. Vi letar efter fotoböcker som har väldigt hög kvalitet. Vi har letat lite på internet men inte hittat något som vi gillat. Det ska helst kännas lite lyxigt med. Så nu ber jag om er hjälp.

    Alla tips tas tacksamt emot Glad

  • Svar på tråden Bra fotoböcker?!
  • Kattpoet

    Jag tycker själv att smartphota har snyggast för bröllop.

  • albert1974

    Tack har tittat på de, men vi vill ha lite lyxgare! Det behöver inte vara i Sverige! 
    Tack 

  • Kattpoet

    Jag misstänker när du mernar lyx så tänker du mer på omslaget än kvaliten?

    Fuji har ju bästa bild kvaliten som håller längst men kanske inte  lyxigast yttre, MEN  ni kan ju köpa en vit och scrapbook framsidan snyggare. 

    Och jag kollat genom  en drös  i UK och de är som de vi har  här. Om ni ska få vad ni vill ha misstänker jag att ni får printa ut bilderna och sedan sätta er med  klister  och fixa iordning  det. 

  • Aniara4

    Fujidirekt tycker jag är helt värdelösa på fotoframkallning, alla bilder får ett galet rödstick så att det ser ut som att alla har gulsot. Därför skulle jag aldrig anlita dem för något så viktigt som bröllopsfotoboken.

    Jag har förbetalat en fotobok på Icafoto.se (vilket är samma som photobox), eftersom jag har inte har lust att lägga en förmögenhet på det. Det var ett erbjudande där boken kostade ca 300 istället för ca 1000:-. så jag slog till direkt! Har tittat lite på funktionen där man väljer bilderna, och det ska nog gå bra.

  • Kattpoet

    Jag har aldrig haft det problemet med Fuji, aldrig men så har jag också en redigt bra systemkamera med  väldigt bra färgbalans.

Svar på tråden Bra fotoböcker?!