• fru i augusti

    Ger ni era m2b morgongåva? Och i så fall vad får han?

    Jag skulle vilja ge min m2b någonting. En symbolisk liten gåva. Men har svårt att komma på vad det skulle kunna vara.
    Vad ger ni era blivande?

  • Svar på tråden Ger ni era m2b morgongåva? Och i så fall vad får han?
  • ClaraH

    Jag fick tips här på bröllopstorget om namnmuggar (googla). Jag har beställt två muggar och två skålar. På den ena står det "when a man loves" och på den andra "a woman". Det är det närmaste vi kommer till "våran" låt (Percy Sledges), och den första blir min mans och den andra min. Vi äter alltid frukost på sängen på helgerna så detta är mycket vi. Hoppas han tycker att det är lite fyndigt.

    Annars hade jag nästan gett upp försöket att komma på något då han inte vill ha något smycke eller något annat man brukar köpa.

  • AnnC81

    Min man fick en tavla med en personlig text på.  Satte ihop titlarna på de två solosångerna vi hade valt att ha i kyrkan. Han blev glad för det :) 


    21 maj 2011
  • Emblas Mamma

    Vi gav faktiskt ingenting :) hade aldrig hört talas om morgongåva innan vi hamnade på BT. Vi sparade in pengarna istället till något roligt tillsammans :)


  • fru i augusti

    Jag är just nu inne på ett brett, maskulint armband.
    M2b har två läderarmband som han använder nästan jämt.

    Jag funderar på att ge honom ett armband i ett annat material.

    Kanske något sånt här:

  • Jossis81

    min blivande kommer att få hoppa fallskärm! En av hans bästa kompisar ska hoppa ni i augusti, så då tänkte jag att då kan min gubbe me få hänga med å testa :)

  • Vi2alltid

    Vi sket totalt i morgongåva! Vi valde att lägga dessa pengar på vår resa istället!

  • Flodis Hjärtat

    Vi skulle strunta i det men nu vet jag att han har gått och köpt något ändå oh då vill ju jag inte vara sämre, men vet inte alls vad jag ska köpa.

  • Darling Daisy

    Ingen morgongåva till varken mig eller han här. 

    Men jag måste säga att muggarna m "When a man loves a woman" skulle ha gått hem  hos oss också - det är också "vår" låt nämligen!

  • Chicita

    Blir ingen morgongåva här, i alla fall inte från min sida.
    Om han vill ge mig något så är det upp till honom. Men vi ser bröllopet och resan som en gemensam gåva från oss båda - till oss båda.
    Så något annat behövs inte Glad

Svar på tråden Ger ni era m2b morgongåva? Och i så fall vad får han?