• Agape

Behöver akut tips på bra underhållning i stockholm!!!

Vi gifter oss i augusti och har ännu ingen underhållning....
    Vi kommer att vara i en restaurang så vi måste fixa hela paketet med ljud och ljus. Restaurangens egna sammarbetspartner skulle ta 8900:- (+25% moms) för 3h dj med ljud och ljus vilket vi tycker är en aning dyrt, så nu letar vi efter alternativ.

Vet inte om vi ska rikta in oss på dj eller tex en trubadur?!
    Hur har ni andra gjort/tänkt? Och vad betalar ni?

• Svar på tråden Behöver akut tips på bra underhållning i stockholm!!!
  • Vichy

www.myspace.com/consoulband

Känner grabbarna så jag vet att dom är bra! 
    De flesta är också boende i Sthm....

Själv skulle jag ju alltid välja liveband, när jag vet att de kan spela och är bra.

Är ni mer intresserade av trubadurstuket så finns här en annan duktig kille (också boende i Sthm) 

www.joakimbrunstrom.se/

Hans fina och också sångbegåvade sambo är min syster :) 

• Agape
    Vichy skrev 2011-07-24 17:25:51 följande:
    www.myspace.com/consoulband

Känner grabbarna så jag vet att dom är bra! 
    De flesta är också boende i Sthm....

Själv skulle jag ju alltid välja liveband, när jag vet att de kan spela och är bra.

Är ni mer intresserade av trubadurstuket så finns här en annan duktig kille (också boende i Sthm) 

www.joakimbrunstrom.se/

Hans fina och också sångbegåvade sambo är min syster :) 
    Tack för tipsen! Ja liveband är ju trevligt men jag vet faktiskt inte om lokalen rymmer ett band....det känns även lite dyrt... (har iofs inte kollat upp priset på dem du rekomenderade).
    Annna skrev 2011-07-24 17:38:46 följande:
    Har du kolla på www.artistbanken.se, www.underhallning.nu  eller någon annan site med olika alternativ?
    Klart att du ska ha en dj, det hörjer ju stämningen oerhört mycket! Lycka till!
    Jo har kollat sådana sidor men det är ju ett antal och det är så svårt att sålla....
  • Vichy
    Agape skrev 2011-07-25 19:10:35 följande:
    Tack för tipsen! Ja liveband är ju trevligt men jag vet faktiskt inte om lokalen rymmer ett band....det känns även lite dyrt... (har iofs inte kollat upp priset på dem du rekomenderade).
    Annna skrev 2011-07-24 17:38:46 följande:
    Har du kolla på www.artistbanken.se, www.underhallning.nu  eller någon annan site med olika alternativ?
    Klart att du ska ha en dj, det hörjer ju stämningen oerhört mycket! Lycka till!
    Jo har kollat sådana sidor men det är ju ett antal och det är så svårt att sålla....
    Priser går nog alltid att lösa. Och är det platsbrits kanske de bara kommer några av dom behöver komma....
  • soundslikesomething

Jag skulle föreslå dj. Känner ett gäng djs från Stockholm som brukar dj:a på spy bar. kan nog ordna nån av dem för iaf 6000 inkl ljud och djutrustning?

maila supermannenoj@gmail.com isåfall :)

• Helena brud 20 aug

Jag har flera dj som tar mellan 3500 och 4500, då tar de med eget ljud och ljus... Maila mig på nena_l@hotmail.com el via pm här så kan jag tipsa.. Tror inte man får tipsa direkt i tråden.. Är ju iof inte för min egen vinning...

• Helena brud 20 aug

Just det, vi har en dj för 3500, då spelar han. Fem timmar tror jag det var.. En extra timme var femhundra till... Då kör han den låt vi vill ha till brudvals och den musik vi vill ha under kvällen... Även önskelåtar funkar... Det eller ett bra band rekommenderar jag.. Men band lir oftast dyrare och tar pauser, men i gengäld om de är bra, blir det ett jäkla bra drag.. Beror väl lute på vad man harvför gäster... Gillar de rockabilly, eller mer disco och techno liksom... Trubadur är kul en stund, men inte alltförlänge..

• Helena brud 20 aug

Jag skriver här istället Www.djbenke.se Eller sök på tom gruen. Dessa två var bland de bästa vi hittade nu när i krater. Runt 3000-4000 i pris?..

Svar på tråden Behöver akut tips på bra underhållning i stockholm!!!