• RiNa

Cambridge

Var på nätet kan man köpa Cambridge pulverdrickor? Har gått hos konsulent tidigare men trivdes inte med henne.

• Svar på tråden Cambridge
  • RiNa

Rent innehållsmässigt vet jag inte men jag upplevde att jag blev mer mätt av Cambridge.

• MalinMattias

Smaken!!! Cambrige har den klart bästa smaken av alla pulverdieter.

Nu mera måste man ha en konsulet när man kör Cambridge, har du testat Viktklubb? Hon Lena?

Annars finns det Nupo som är 5-6påsar om dagen men samma totala kaloriinnehåll som Cambridge 3 påsar. De finns frakftritt på www.nailsbodybeauty.se De smakar ungefär som Cambridge och finns i lite andra smaker, thaisoppan är supergod men slänger in en varning för sparrissoppan. ;)

• RiNa
    MalinMattias skrev 2011-07-22 08:58:11 följande:
    Smaken!!! Cambrige har den klart bästa smaken av alla pulverdieter.

Nu mera måste man ha en konsulet när man kör Cambridge, har du testat Viktklubb? Hon Lena?

Annars finns det Nupo som är 5-6påsar om dagen men samma totala kaloriinnehåll som Cambridge 3 påsar. De finns frakftritt på www.nailsbodybeauty.se De smakar ungefär som Cambridge och finns i lite andra smaker, thaisoppan är supergod men slänger in en varning för sparrissoppan. ;)
    Är viktklubb något på nätet? Har arbetstider somgör det svårt att få tid att träffa en konsulent.
Svar på tråden Cambridge